کد خبر : 106632
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1396 - 15:12
-

علاسوند:فحاشی تماشاگران قرچک نقطه تاریک بازی بود

علاسوند:فحاشی تماشاگران قرچک نقطه تاریک بازی بود
سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری با اشاره به فحاشی بسیار تماشاگران تیم مقاومت قرچک در بازی روز گذشته، گفت: این رفتار تماشاگران عملکرد فنی خوب این تیم را زیر سوال برد و به نظرم فحاشی آن‌ها نقطه تاریک این دیدار بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کیاوش علاسوند در خصوص شکست ۲ بر یک تیمش در دیدار دیروز (دوشنبه) برابر مقاومت قرچک، اظهارکرد: بازی خوبی از سوی دو تیم ارائه شد و به نظرم تماشاگران از تماشای این دیدار لذت بردند. از کیفیت بازی بازیکنانم رضایت دارم. در روزی که بسیار خوب بودیم، شانس یار ما نبود و شکست خوردیم اما این نتیجه از شایستگی بازیکنانم کم نمی‌کند.

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری خاطرنشان کرد: ما می‌دانستیم بازی سختی با مقاومت قرچک داریم اما اگر بیشتر دقت می‌کردیم مسلما دست پر به اهواز برمی‌گشتیم چرا که موقعیت‌های بسیاری برای گلزنی داشتیم و در مقابل قرچک از اشتباهات ما استفاده کرد و به دو گل دست پیدا کرد. قرچک تیم خوبی است اما نتیجه تساوی عادلانه بود.

وی با اشاره به قضاوت داور این دیدار، گفت: داور در این دیدار پرتنش و سخت، عملکرد بسیار خوبی داشت و بازی را به خوبی کنترل کرد. از کادر داوری قدردانی می‌کنم.

علاسوند با گله‌مندی از تماشاگران تیم مقاومت قرچک، عنوان کرد: قرچک تیم بسیار خوبی است اما عملکرد تماشاگرانش، عملکرد فنی خوب این تیم را زیر سوال برد. انتظار بیشتری از تماشاگران قرچک داشتیم و به نظرم فحاشی آن‌ها نقطه تاریک این دیدار بود. امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در زمین قرچک نباشیم.

وی در خصوص دیدار آینده تیمش برابر آتلیه قم نیز گفت: آتلیه تیم خوبی نشان داده و از شرایط تیمی خوبی برخوردار است. ما نیاز داریم که امتیاز خانگی را به دست آوریم و تلاش می‌کنیم با ریکاوری خوبی که خواهیم داشت به این مهم دست پیدا کنیم. هدف ما این است که فاصله‌مان را با تیم‌های پشت‌سری‌مان بیشتر کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

گیتی تبانی سه شنبه , ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹

من دیروز تو سالن بودم بجز یکی دو نفر که به داور اعتراض میکردن کسی فحاشی نکرد.چرا دروغ میگی باختی دنبال بهونه نباش.شانس آوردی دیروز سالن خلوت بود برو از گیتی بپرس تماشاگر قرچکو چقدر با نظمند