کد خبر : 106549
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1396 - 11:20
-

پاسکاری شمسایی در اتاق‌های فدراسیون فوتبال!

پاسکاری شمسایی در اتاق‌های فدراسیون فوتبال!
کادر فنی تیم ملی فوتسال، فدراسیون فوتبال را مسوول دعوت از شمسایی به تیم ملی می‌داند اما کمیته فوتسال می‌گوید این موضوع به فدراسیون مربوط نمی‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در حالی با ۳۹۲ گل، عنوان آقای گلی جهان را یدک می‌کشد که فالکائو با به ثمر رساندن سه گل در دیدارهای دوستانه اخیر مقابل کاستاریکا ۳۸۸ گله شد و تنها چهار گل دیگر تا گرفتن آقای گلی از شمسایی فاصله دارد. فالکائو پیش از این چندبار به صورت رسمی از تیم ملی برزیل خداحافظی کرده بود اما از سوی کنفدراسیون فوتسال برزیل به تیم ملی دعوت شد و در آخرین اظهارنظرش، اعلام کرده می‌خواهد بعد از زدن چهارصدمین گل، از تیم ملی خداحافظی کند.

با کاهش فاصله گل‌های ستاره برزیلی با شمسایی،‌ پیشکسوتان و اهالی فوتسال خواستار دعوت مجدد آقای گل به تیم ملی شده‌اند اما در این بین، اتفاق جالبی در حال وقوع است.

محمد ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال در واکنش به درخواست فوتسالی‌ها برای دعوت از شمسایی، گفته است، فدراسیون فوتبال باید در این زمینه تصمیم بگیرد. مهدی تاج، رییس فدراسیون نیز دیشب (دوشنبه) در تماس تلفنی به شمسایی اعلام کرده به‌زودی به تیم ملی دعوت خواهد شد. اما کمیته فوتسال صبح امروز (سه‌شنبه) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد دعوت از شمسایی به فدراسیون فوتبال مربوط نیست و کادرفنی باید درباره‌اش نظر دهد. با اتفاقاتی که از دیروز در حال وقوع است، به نظر می‌رسد سه طرف اصلی ماجرا، یعنی فدراسیون، کمیته فوتسال و کادر فنی تیم ملی، در حال پاسکاری آقای گل بین اتاق‌های ساختمان خیابان سئول هستند و اراده‌ای برای حفظ این رکورد ملی وجود ندارد.

وحید شمسایی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تماس تلفنی مهدی تاج، توضیح داد: دیشب او محبت کرد و با من تماس گرفت. من واقعا ممنون‌دارش هستم که در بحبوحه درگیری‌های فدراسیون برای جام جهانی و مشغله کاری زیاد، پیگیر این موضوع شده است. تاج گفت این کاری که برای فالکائو کرده‌اند را برای شما هم انجام خواهیم داد و اعلام کرد با چند تیم برای بازی دوستانه هماهنگ خواهد شد. من هم از حس میهن دوستی تاج تشکر کردم.

آقای گل جهان هم‌چنین درباره بیانیه کمیته فوتسال درباره این که دعوت از او به تیم ملی ارتباطی به تاج ندارد، گفت: من که دیگر خسته شدم از بس درباره دعوت به تیم ملی با رسانه‌ها حرف زدم. نمی‌دانم واقعا به چه کسی ربط دارد. تنها می‌دانم از دست من کاری برنمی‌آید. من در خانه‌ام نشسته‌ام و هر کاری دوست دارند، انجام دهند!

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.