کد خبر : 106686
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 آذر 1396 - 11:05
-

قلی زاده:برخی افراد که تنها دوست دارند خودشان در فوتسال باشند اجازه کمک های مالی به تیم را نمی دهند/ گاهی قبل از بازی ها بازیکنان را در منزل دعوت می کنیم

قلی زاده:برخی افراد که تنها دوست دارند خودشان در فوتسال باشند اجازه کمک های مالی به تیم را نمی دهند/ گاهی قبل از بازی ها بازیکنان را در منزل دعوت می کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رسول قلی زاده مدیرعامل باشگاه آتلیه طهران قم گفت: در حالی که بهترین فوتسالیست آسیا از فوتسال قم برخواسته و تیم های اول تا سوم جدول نیز از بازیکنان قمی در ترکیب خود استفاده می کنند، ولی امروز تیم های قمی در لیگ فوتسال، وضعیت بسیار آشفته ای دارند. وی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رسول قلی زاده مدیرعامل باشگاه آتلیه طهران قم گفت: در حالی که بهترین فوتسالیست آسیا از فوتسال قم برخواسته و تیم های اول تا سوم جدول نیز از بازیکنان قمی در ترکیب خود استفاده می کنند، ولی امروز تیم های قمی در لیگ فوتسال، وضعیت بسیار آشفته ای دارند.
وی گفت: تیم هیات فوتبال قم با بیش از یک دهه درخشش در لیگ برتر، امروز در قعر جدول قرار دارد و احتمال سقوط این تیم نیز بسیار زیاد است و تیم آتلیه دیگر نماینده قم نیز با چنگ و دندان خود را به رتبه پنجم رسانده است.
قلی زاده خاطرنشان کرد: از ابتدای فصل تاکنون برخی افراد برای کمک به تیم ما قصد مشارکت و فعالیت داشتند ولی به دلیل مزاحمت برخی افراد که تنها دوست دارند خودشان در فوتسال باشند، هنوز محقق نشده است.
وی ادامه داد: وجود عده ای که جز زیان و ضرر هیچ سودی برای فوتسال قم ندارد باعث شده که بخش خصوصی ورود خوبی در فوتسال قم نداشته باشد.
مدیرعامل تیم فوتسال آتلیه طهران قم گفت: بنده به دلیل این که ورزشی بودم هنوز در برابر مشکلات مقاومت کردم ولی هر فرد، آستانه تحملی دارد و اگر مشاهده کنم که وضعیت بدتر خواهد شد، کنار خواهم کشید.
قلی زاده افزود: به دلیل مشارکت نکردن بخش خصوصی، تیم فوتبال صبای قم سقوط کرد، تیم های پایه امروز متزلزل هستند و نماینده فوتسال قم با بیش از یک دهه فعالیت، در انتهای جدول است و باید این وضعیت به درستی آسیب شناسی شود.
وی ادامه داد: تیم آتلیه طهران قم که اکنون در رتبه پنجم است توانایی اردو زدن قبل از بازی های لیگ را حتی برای یک شب ندارد و گاهی قبل از بازی ها بازیکنان را در منزل دعوت می کنیم و اردو را برگزار می کنیم و این به خاطر عشق و علاقه بنده به ورزش است، ولی تا چه زمانی باید این وضعیت ادامه داشته باشد؟
قلی زاده خاطرنشان کرد: باشگاه آتلیه طهران قم بدون حمایت خاصی به لیگ برتر صعود کرد و اکنون ثابت کرده که حرف های زیادی برای گفتن دارد و از ابتدای فصل تاکنون سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به این تیم تزریق شده است در حالی که تیم های برخی استان ها با بودجه ۴۰ تا ۵۰ میلیارد ریالی بسته شدند.
وی ادامه داد: جایگاه فوتسال قم نباید اینگونه باشد که ما تنها برای حفظ تیم در لیگ برتر، مبارزه کنیم، چرا تیم نباید برای قهرمانی بسته شود تا نام زیبای قم را در کشور سرافراز کنیم؟
قلی زاده گفت: این افتخار نیست که تیم باسابقه قم اکنون در رتبه آخر جدول لیگ برتر باشد، از این تیم ورزشکاران زیادی به فوتسال ایران معرفی شده و همه تیم های کشور امروز آرزو دارند بازیکنان قمی را در اختیار داشته باشند.

منبع:ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بنیامین چهارشنبه , ۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲

درود به شرفت مرد
طاقت بیار روزای خوب هم میرسه
به حضورت و فعالیتت و تک تک بچه ها و اعضای تیم افتخار میکنیم …
به امید روزی که قم یک مجموعه ورزشی تخصصی با چند سالن ورزشی مجهز به زمین فوتسال، سالن بدنسازی، استخر، پیست دو میدانی و… داشته باشه. آرزوی ما همینه و بهش باید برسیم

نام ... چهارشنبه , ۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳

سلام منظورتون شریفی و دارو دسته اش که نیست؟

احمد چهارشنبه , ۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۷

دقیقا همونو گفته خخخخ