کد خبر : 106675
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 آذر 1396 - 10:54
-

کاهش شانس هیئت فوتبال قم برای بقا در لیگ برتر

کاهش شانس هیئت فوتبال قم برای بقا در لیگ برتر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با شکستی دیگر از سوی تیم هیئت فوتبال قم در لیگ برتر فوتسال شانس این تیم برای بقا در لیگ برتر باز هم کاهش یافته است. گرچه اهالی فوتسال در قم امیدوار بودند تیم قعر جدولی هیئت فوتبال قم بتواند در هفته هجدهم لیگ برتر در ساوه از پس تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با شکستی دیگر از سوی تیم هیئت فوتبال قم در لیگ برتر فوتسال شانس این تیم برای بقا در لیگ برتر باز هم کاهش یافته است.
گرچه اهالی فوتسال در قم امیدوار بودند تیم قعر جدولی هیئت فوتبال قم بتواند در هفته هجدهم لیگ برتر در ساوه از پس تیم شهرداری این شهر بربیاید و ۳ امتیاز بازی را کسب کند اما شکست ۴ بر یک در ساوه، امیدهای سید مهدی غیاثی کمرنگ شد.

تیم هیئت فوتبال قم با شکست در ساوه همچنان تنها تیمی است که امتیازش در جدول رده بندی لیگ برتر ۲ رقمی نشده است و اکنون با افزایش فاصله امتیازش با تیم دوازدهم جدول به ۱۱ امتیاز، بقا برای این تیم در میدان عمل نزدیک به غیر ممکن شده است.

تیم هیئت فوتبال قم در بازی با شهرداری ساوه یک بازی ۶ امتیازی را در پیش داشت و می‌توانست با پیروزی بر این تیم هم فاصله خود را با دیگر تیم‌های حاضر در کورس بقا کم کند و هم تیم شهرداری ساوه را با سقوط درگیر کند اما از دست دادن این بازی، اکنون تیم هیئت فوتبال قم را در یک قدمی سقوط قرار داده است.

با توجه به این که ۸ بازی تا پایان لیگ برتر فوتسال باقی مانده، تیم هیئت فوتبال قم برای بقا در لیگ از ۲۴ امتیاز ممکن، باید چیزی نزدیک به ۱۸ امتیاز کسب کند که با توجه به شرایط این تیم و بازی‌های آینده از یک سو و نیز بازی‌هایی که سایر مدعیان بقا در سوی دیگر دارند این موضوع بسیار دور از ذهن به نظر می‌رسد.

به عبارت دیگر تیم هیئت فوتبال قم برای رهایی از سقوط باید به دنبال اقدامی معجزه وار باشد و برای تیمی که در ۱۸ هفته فقط موفق به کسب ۸ امتیاز شده کسب حدود ۱۸ امتیاز در ۸ هفته چندان منطقی نیست و در این شرایط باید آماده وداع نماینده قم با لیگ برتر فوتسال باشیم.

سید مهدی غیاثی سرمربی تیم هیئت فوتبال قم نیز از زمان حضور در نیمکت این تیم تلاش زیادی برای بهبودی اوضاع کرد و حتی چند نتیجه خوب نیز به دست آورد اما دست خالی وی و بستن تیمی بی ستاره در تیم هیئت فوتبال قم سبب شده وضعیت نماینده قم در لیگ برتر نابسامان و بحرانی باشد و کاری بیش از این از دست سید مهدی غیاثی هم برنیاید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.