کد خبر : 106714
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 آذر 1396 - 0:08
دسته‌بندی نشده
-

شمسایی: عنوان آقای گلی برای من نیست/ می خواهم تالار افتخارتم را بشکنم!

شمسایی: عنوان آقای گلی برای من نیست/ می خواهم تالار افتخارتم را بشکنم!
وحید شمسایی بعد از اظهارات عباس ترابیان، مدعی شد عنوان آقای گلی جهان متعلق به او نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بعد از حمایت های همه جانبه فوتسالی ها از دعوت وحید شمسایی به تیم ملی، عباس ترابیان به عنوان رئیس کمیته فنی در مصاحبه ای با خبرگزاری صدا و سیما، این موضوع را غیر مهم تلقی و مخالفت خود با آن را اعلام کرد.

وحید شمسایی در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره اتفاقات اخیر و موافقت و مخالفت ها توضیح داد: برای شمسایی هزینه شده تا این عنوان بدست آمده است. آقای گلی جهان به دروغ یا راست، برایش هزینه شده است. وحید شمسایی هم این گل ها را نزده است. این گل ها برای مربیانی است که ۳۰ سال زحمت فوتسال را کشیده اند. آقای گلی برای شمس، صالح، انصاری فر، جوراندیرو، هرمانس، خوراکچی و بازیکنانی مثل حیدریان و ناصری و زنده یاد معصومی، نظری، کشاورز و … است.

او افزود: این عنوان بیت المالی است که از آن برایم خرج کردند؛ این عنوان برای مردم است. برای خبرنگارانی است که از من خوب و بد نوشتند تا روز به روز بهتر شوم.

شمسایی اذعان کرد: الان که این مصاحبه را انجام می دهم مقابل تالار افتخاراتم نشسته ام و حالم بد می شود این ها را می گویم. تالار افتخارانم را می خواهم بزنم بشکنم. این همه جایزه آقای گلی و بهترین بازیکنی آسیا را مقابلم دارم. این ۳۹۲ گل سخت بدست آمده است. راحت از دست ندهیم. من که نگفتم مزاحم تیم ملی شوم. کاری که برزیل کرده را انجام دهیم.  تا امروز ۲۰ نفر از دوستانم زنگ زدند و می خواهند برای برگزاری بازی ملی هزینه کنند. مردم ورزشکاران خودشان مثل علی دایی و حسین رضازاده را دوست دارند. کاری کنیم که همه مردم سمت فوتسال بیایند. باید از مهدی تاج به خاطر حس میهن دوستی قدردان باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

میلاد پنجشنبه , ۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲:۰۹

ترابیان رو اعصاب!!!اون از انتخاب بهترین بازیکن اینم این کارش

نام ... پنجشنبه , ۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵

چقدر التماس

4 پنجشنبه , ۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱

یعنی متاسفم به خاطر کوته فکرایی امثال ترابیان که این نظر هارا میده . بایدم جهان سوم باشیم با طرز تفکر اینجور افراد …….. ببین کیا برا فوتسال تصمیم میگیرند . حسین شمس با این سابقه میگه وحید باید برگده . اونوقت یکی امثال ترابیان که بلد نیست حتی املاء فوتسال را بنویس میاد نظر میده ….. یعنی خاک عالم