کد خبر : 106921
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 - 23:17
-

بی غم: بازیکنانم ترس از گرفتن کارت داشتند/ دوست دارم پارسیان در لیگ بماند

بی غم: بازیکنانم ترس از گرفتن کارت داشتند/ دوست دارم پارسیان در لیگ بماند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بی غم شنبه شب پس از برد تیمش مقابل تیم پارسیان شهر قدس گفت: متاسفانه در بازی های اخیر تیم مس سونگون، به هدف اول که پیروزی است می رسیم ولی به هدف دوم که گل نخوردن است دست نمی یابیم و امروز هم متاسفانه یک گل دریافت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بی غم شنبه شب پس از برد تیمش مقابل تیم پارسیان شهر قدس گفت: متاسفانه در بازی های اخیر تیم مس سونگون، به هدف اول که پیروزی است می رسیم ولی به هدف دوم که گل نخوردن است دست نمی یابیم و امروز هم متاسفانه یک گل دریافت کردیم.

بی غم، علت ناهماهنگی شاگردانش را در دقایق پایانی این دیدار، وجود بازیکنان دو کارته بیان و خاطرنشان کرد: ما به بازیکنان تیم مان گفتیم که یا استراحت و یا به دور از هیجان و استرس بازی کنند و این ترس از گرفتن کارت باعث شد تا در دقایق پایانی این دیدار به شکل آرمانی بازی نکنند.

وی با تمجید از تیم پارسیان تشریح کرد: پارسیان شهر قدس از تیم های با اخلاق لیگ است و شخصا علاقه مند هستم همچنان در لیگ برتر حضور داشته باشد.

وی با اشاره به بازی هفته بعد تیم مس سونگون در مشهد مقابل شهر آرای این شهر بیان کرد: ما با تلاش خودمان برای کسب سه امتیاز این بازی راهی مشهد خواهیم شد.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.