کد خبر : 106922
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 - 23:15
-

خوراکچی: با مصدومیت شریف زاده، شیرازه تیم از هم پاشید/ مس لیاقت برد داشت اما نه با این اختلاف

خوراکچی: با مصدومیت شریف زاده، شیرازه تیم از هم پاشید/ مس لیاقت برد داشت اما نه با این اختلاف

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمود خوراکچی سرمربی تیم فوتسال پارسیان شهر قدس با تاکید بر کادر فنی خوب، مدیریت قوی و بازیکنان با تجربه تیم مس گفت: این تیم بر عکس تیم پارسیان شهر قدس از موقعیت های بدست آمده به نحو احسن استفاده کرد. محمود خوراکچی خاطرنشان کرد: نمی خواهم باخت تیمم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمود خوراکچی سرمربی تیم فوتسال پارسیان شهر قدس با تاکید بر کادر فنی خوب، مدیریت قوی و بازیکنان با تجربه تیم مس گفت: این تیم بر عکس تیم پارسیان شهر قدس از موقعیت های بدست آمده به نحو احسن استفاده کرد.

محمود خوراکچی خاطرنشان کرد: نمی خواهم باخت تیمم را توجیه کنم ولی تیم مس لیاقت برد را داشت؛ زمانی که شهرام شریف زاده مصدوم شد شیرازه تیم ما از هم پاشید؛ ما شانس پیروزی نداشتیم ولی حق مان این همه اختلاف گل نبود.

وی با انتقاد از داوری این بازی تشریح کرد: در یکی دو مورد که من مطمئن هستم که در مسیر دید داور بود به راحتی از کنار این خطا گذشت و ادامه بازی را دستور داد و حتی در بازی قبل داور بدون تمرکز و بدون دلیل و منطق نیمکت من را خالی کرد و همه را به سمت بالا هدایت کرد و فقط تماشاگران را اخراج نکرد.

وی گفت: ما از نیم فصل به تیم اضافه شدیم و بازیکنانی را هم به این تیم دعوت کردیم و با توجه به نوع بازی این تیم امیدواریم جایگاه خودش را پیدا کند.

تیم مس سونگون امروز در یک بازی پر گل تیم پارسیان شهر قدس را هفت بر یک گل باران کرد تا با چهل و هشت امتیاز در صدر جدول لیگ برتر فوتسال تاخت و تاز کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.