کد خبر : 106992
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 آذر 1396 - 11:31
-

رکورد نباختن شهروند در ساری حفظ شد/ برای تاسیسات لیدرهای لژیونر آوردند!/ مهار ۵پنالتی در روز خوب گلرها

رکورد نباختن شهروند در ساری حفظ شد/ برای تاسیسات لیدرهای لژیونر آوردند!/ مهار ۵پنالتی در روز خوب گلرها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال کشور تیم‌های شهروند ساری و تاسیسات دریایی تهران در سالن سیدرسول حسینی ساری به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی در عدد یک خاتمه یافت. جدال حساس این دو تیم درحالی آغاز شد که هفته گذشته هر دو تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال کشور تیم‌های شهروند ساری و تاسیسات دریایی تهران در سالن سیدرسول حسینی ساری به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی در عدد یک خاتمه یافت.

جدال حساس این دو تیم درحالی آغاز شد که هفته گذشته هر دو تیم با نتیجه‌ای پرگل مقابل حریفان به برتری رسیده بودند. در دقایق ابتدایی مسابقه تیم تاسیسات بازی را در دست داشت که در چند صحنه واکنش‌های خوب سینا پرکاس مانع از فروپاشی دروازه شهروند شد.

اما از اواسط نیمه نخست، بازیکنان تیم میزبان بازی را در دست گرفتند و چند فرصت مناسب گلزنی را هم بدست آوردند که در به ثمر رساندن آن ناکام بودند. در نیمه دوم نیز هر دو تیم بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دادند و فرصت‌های فراوانی هم بدست آوردند که با درخشش هردو دروازه‌بان همراه شد تا این دیدار مهیج و تماشایی فقط با ثبت ۲ گل به اتمام برسد.

در این دیدار ۵ پنالتی نقطه دوم اعلام شد که سهم تیم میزبان۳ و تیم میهمان ۲پنالتی بود که هر ۵ضربه با عکس‌العمل‌های خوب دروازبانان مهار شد. سرعت و جذابیت این مسابقه که باعث شد تماشاگران حاضر در سالن از دیدن این مسابقه جذاب لذت ببرند. تیم شهروند در فصل جاری و تا پیش از این دیدار باختی در خانه نداشت و با ثبت تساوی در بازی مقابل تاسیسات، رکورد شکست ناپذیری در فصل جاری را حفظ کرد.

 

حواشی:

*از این بازی حدود ۳هزار نفر دیدن کردند که نکته جالب توجه آن حضور برخی از لیدرهای شهرهای دیگر شمالی برای این دیدار حساس بود که خود را به سالن سیدرسول حسینی ساری رسانده بودند تا به تشویق تیم شهروند ساری بپردازند.

*حلاجی و نجاریان مدیران عامل هردو تیم در سالن حضور داشته که برخورد گرمی هم با یکدیگر داشتند.

*در دقیقه ۱۲ بازی، رضا امانی و بهروز جعفری برخورد شدیدی با یکدیگر داشتند که باعث مصدومیت جعفری شد. وی تا آخر مسابقه نتوانست برای تیمش بازی کند.

*در دقیقه ۱۸، محمد شجری بازیکن تیم تاسیسات با مصدومیت بر روی زمین افتاد و در این لحظه توپ در موقعیتی نسبتا مناسب در اختیار تیم شهر‌وند بود که سعید بلباسی بازیکن این تیم با دیدن وضعیت شجری توپ را به بیرون زد که این حرکت ارزشمند وی با تشویق تماشاگران همراه بود.

*در بین دو‌ نیمه، برخی از تماشاگران با وحید شمسایی عکس سلفی گرفتند.

*در دقیقه ۳۱، شوت مراد ناظری در وضعیتی مشکوک به مصطفی نظری برخورد کرد که ساروی‌ها اعتقاد به بیرون آمدن دروازه‌بان تاسیسات از محوطه و خطای هند مصطفی نظری داشتند اما داوران رای به ادامه مسابقه دادند. این تصمیم با اعتراض شدید مراد ناظری به داور مسابقه همراه بود که با کارت زرد داور جریمه شد.این اتفاق باعث شد تا برای لحظاتی هواداران شعارهایی علیه داوری سر دهند.

*در دقیقه ۳۲، جر و بحثی میان رضا امانی و مهدی جاوید بوجود آمد که باعث شد نیمکت‌نشینان هردوتیم نسبت به تیم مقابل اعتراض کنند. در این میان سرپرستان هردو تیم با تشخیص داور مسابقه از زمین بازی اخراج شدند. درگیری امانی و جاوید سبب شد تماشاگران حاضر در سالن شعارهایی علیه مهدی جاوید سر دهند و به تشویق رضا امانی بپردازند.

*در دقایق ۳۶ و ۳۷، دو ضربه پنالتی نقطه دوم برای شهروند ساری اعلام شد که با اعتراض شدید نیمکت‌نشینان تاسیسات همراه بود و حتی پس از اعلام پنالتی دوم، رضا ناصری معتقد بود که بازیکنان تاسیسات زمین بازی را ترک کنند که با مخالفت وحید شمسایی مواجه شد و به بازی ادامه دادند. هردو ضربه نیز توسط مصطفی نظری مهار شد.

*در دقایق ۳۸ و ۳۹، دو پنالتی نقطه دوم برای تاسیساتی‌ها اعلام شد که هر دو ضربه توسط سینا پرکاس مهار شد. پس از اینکه دومین ضربه مهدی جاوید با مهار سینا پرکاس همراه شد، مهدی جاوید به داوران مسابقه معترض شد و‌ معتقد بود سنگربان تیم شهروند بیش از اندازه جلو آمده است که اعتراض شدید وی با واکنش تماشاگران ساروی همراه شد.

*در فاصله ۳ثانیه مانده به اتمام بازی، پنالتی نقطه دوم برای شهروند اعلام شد. در این صحنه نیمکت‌نشینان و بازیکنان تاسیسات دریایی معتقد بودند که وقت بازی به پایان رسیده است. طاها مرتضوی بازیکن شهروند پشت توپ قرار گرفت و از آنجا که محل خطا از نقطه پنالتی دوم جلوتر بود، وی تصمیم گرفت از همان محلی که خطا اتفاق افتاد ضربه را به سمت دروازه تاسیسات شلیک کند که این ضربه نیز توسط مصطفی نظری مهار شد.

*در این دیدار هر دو تیم نسبت به عملکرد داوران مسابقه اعتراض داشتند و در چند نوبت اعتراضات خود را به علیرضا سهرابی ناظر داوری مسابقه انتقال می‌دادند.

*گل‌های این دیدار توسط مهران عالیقدر در دقیقه ۲۴ برای تاسیسات و مراد ناظری در دقیقه ۳۰ برای شهروند ساری به ثمر رسید.

*قضاوت این مسابقه برعهده آقایان مجید فراهانی و حمیدرضا قدسی‌راغب بود که به مراد ناظری، طاها مرتضوی و علی ابراهیمی از شهروند ساری و به مجید حاجی‌بنده و مهدی جاوید از تاسیسات دریایی کارت زرد نشان دادند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.