کد خبر : 107063
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 آذر 1396 - 13:22
-

بی غم:چنین مسائلی را نمی توان به مس نسبت داد/باشگاه مس به هیچ عنوان هزینه آذرخش را نداده است

بی غم:چنین مسائلی را نمی توان به مس نسبت داد/باشگاه مس به هیچ عنوان هزینه آذرخش را نداده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس بعد از پایان بازی گیتی پسند مقابل آذرخش بندرعباس که با نتیجه تساوی به پایان رسید، مدعی شد آذرخش که دارای مشکلات مالی زیادی بود، با هزینه یکی از تیم های لیگ برتری و بدون دغدغه مالی راهی اصفهان شده بود تا جلوی گیتی پسند را بگیرد. صحبتهای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس بعد از پایان بازی گیتی پسند مقابل آذرخش بندرعباس که با نتیجه تساوی به پایان رسید، مدعی شد آذرخش که دارای مشکلات مالی زیادی بود، با هزینه یکی از تیم های لیگ برتری و بدون دغدغه مالی راهی اصفهان شده بود تا جلوی گیتی پسند را بگیرد. صحبتهای شمس نام تیم مس سونگون صدرنشین لیگ برتر را در اذهان متبادر می کند.

حمید بی غم سرمربی تیم مس در این ارتباط گفت: باشگاه مس، باشگاه اخلاق مداری است و چنین مسائلی را نمی توان به مس نسبت داد. حسین شمس از بزرگان فوتسال ایران است و احترامش واجب است ولی باشگاه مس به این مسائل پا نمی گذارد.

وی تاکید کرد: باشگاه مس به هیچ عنوان هزینه آذرخش را نداده است و اصلا از این خبرها نبوده و نیست. ما کاری به تیم های دیگر نداریم.

سرمربی تیم مس خاطرنشان کرد: درباره اینکه آذرخش دیر به تبریز آمد و نباید با ما بازی می کرد باید بگویم که ما خودمان هم همین نظر را داشتیم. بازیکنان ما برای بازی با آذرخش از ساعت ۱۵ داخل زمین بودند ولی بازی ساعت ۱۷ آغاز شد. همان موقع ناظر بازی به ما گفت اگر شما بازی نکنید، نتیجه مسابقه ۳ بر صفر به سود آذرخش می شود. این درحالی بود که تیم حریف با یکساعت تاخیر وارد زمین شده بود.

بی غم در ادامه صحبتهایش درباره برد پرگل مقابل پارسیان در هفته نوزدهم یادآور شد: بازیکنان ما زحمت زیادی کشیدند. آنها بزرگی کردند و نشان دادند که انگیزه زیادی دارند. پارسیان هم تیم خوبی بود ولی مصدومان و محرومان این تیم زیاد بودند. به هر حال باتوجه به توقف گیتی پسند و تاسیسات، توانستیم فاصله خود را در صدر جدول بیشتر کنیم.

سرمربی مس در پایان با اشاره به بازی هفته آینده مقابل فرش آرا هم گفت: بازی سختی با فرش آرا در پیش داریم. ضمن اینکه توحید لطفی بازیکن ما سه شنبه شب برای حضور در مراسم بهترین های فوتبال آسیا راهی تایلند می شود و ما این بازیکن را در اختیار نخواهیم داشت.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۵

اصلا اگه اینکار را هم کرده باشند از خود باشگاه گیتی ناپسند الگو برداری کرده اند

فرید بویاقچی سه شنبه , ۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰:۴۱

یاشاسین مس …. یاشاسین بی غم

بي نام سه شنبه , ۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰

جم کن باااااو مگه میشه یه تیم سر بازی برسه اونم با ۶ تا بازیکن بعدا هفته های دیگه با ١٠ تا بازیکن بیاد قشنگ معلومه بو داره این قضیه بعدشم این ک تیم شما اصلا شایسته صدر جدول نیس شما همش میخواین با بزن بزن ببرین نمونه اش بازی با تاسیسات چه قدر خطاهای شدید میکردید اصلا یه ذره تاکتیکم نداشتین