کد خبر : 107098
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1396 - 11:01
-

علاسوند: امیدوارم امسال رتبه‌ای بهتر از چهارمی کسب کنیم

علاسوند: امیدوارم امسال رتبه‌ای بهتر از چهارمی کسب کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران‌، کیاوش علاسوند در خصوص پیروزی ۳ بر ۲ تیمش برابر آتلیه قم در لیگ برتر کشور، اظهارکرد: پیش‌بینی می‌کردیم که بازی سختی با آتلیه داشته باشیم؛ در نیمه اول از موقعیت‌های خوبی که داشتیم استفاده نکردیم و حریف بهتر از ما از این موقعیت‌ها بهره برد و به دو

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران‌، کیاوش علاسوند در خصوص پیروزی ۳ بر ۲ تیمش برابر آتلیه قم در لیگ برتر کشور، اظهارکرد: پیش‌بینی می‌کردیم که بازی سختی با آتلیه داشته باشیم؛ در نیمه اول از موقعیت‌های خوبی که داشتیم استفاده نکردیم و حریف بهتر از ما از این موقعیت‌ها بهره برد و به دو گل دست پیدا کرد و برنده به رختکن رفت.

وی با بیان این‌که نیمه دوم این دیدار کاملا متعلق به ما بود، گفت: در نیمه اول بسیار محتاط بازی کردیم و حریف را دست کم گرفته بودیم ولی در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتیم و یک بازی شجاعانه انجام دادیم و سه گل هم به ثمر رساندیم. به نظرم در نیمه دوم در فاز دفاع خیلی خوب بودیم و یک بازی درگیرانه انجام دادیم و در ثاینه‌های پایانی، مزد دقت و بازی شجاعانه‌مان را گرفتیم.

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری در ادامه در پاسخ به این سوال که در  فصل جاری حمایت باشگاه حفاری از تیم به چه صورت بوده است؟ عنوان کرد: ما امسال با تغییر مدیریت مواجه بودیم ولی در هر دو نیم‌فصل اول و دوم، مسوولان حمایت خوبی از ما داشتند. امیدواریم این حمایت‌ها در سال‌های آینده بیشتر شود تا رتبه بهتری هم حاصل شود.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگر که با توجه به حساسیتی که در بالای جدول وجود دارد، به نظرتان می‌توانید امسال به عنوانی بهتر از چهارمی دست پیدا کنید؟ گفت: باتوجه به سطح لیگ و رقابت‌ها، پیش‌بینی کردن سخت است ولی تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که رتبه‌ای بهتر از چهارمی کسب کنیم.

علاسوند درباره سطح لیگ برتر تا این‌جای رقابت‌ها نیز عنوان کرد: تا اینجا شاهد رقابت‌های خوبی بودیم، البته نیم‌فصل اول خیلی خوب شروع نشد ولی روز به روز پیشرفت حاصل شد. به نظرم این لیگ می‌تواند در نهایت به تیم‌ملی با توجه به رویدادهای مهمی که در پیش دارد، کمک کند. روزی که تیم ملی هم رتبه سوم جهان را به دست آورد، همین بازیکنان لیگ برتری که در باشگاه‌های آماده شده بودند، ایران را به این مهم رساندند. لیگ پویایی داریم و مسلما این لیگ به تیم‌ملی کمک خواهد کرد.

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری در خصوص بازی هفته بعدی تیمش برابر پارسیان شهر قدس نیز گفت: حریف تیم خوبی است و برای ماندن در لیگ می‌جنگد و امیدوارم که همین‌طور هم شود. به هر حال با توجه به این‌که حریف‌مان چیزی برای از دست دادن ندارد، بازی سختی برابر آن خواهیم داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.