کد خبر : 107096
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1396 - 10:59
-

نصیری: شرایط خوبی داریم و تلاش می‌کنیم قهرمان لیگ شویم/ فاصله ما با دیگر مدعیان مناسب است

نصیری: شرایط خوبی داریم و تلاش می‌کنیم قهرمان لیگ شویم/ فاصله ما با دیگر مدعیان مناسب است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران‌، بابک نصیری در رابطه با پیروزی پرگل تیمش مقابل پارسیان شهر قدس از هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی بسیار خوبی مقابل تیم پارسیان شهر قدس انجام دادیم که خوشبختانه با پیروزی ما در این مسابقه فاصله ما با رقیبان را بیشتر کرد. وی ادامه داد:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران‌، بابک نصیری در رابطه با پیروزی پرگل تیمش مقابل پارسیان شهر قدس از هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی بسیار خوبی مقابل تیم پارسیان شهر قدس انجام دادیم که خوشبختانه با پیروزی ما در این مسابقه فاصله ما با رقیبان را بیشتر کرد.
وی ادامه داد: خوشبختانه گیتی‌پسند اصفهان و تاسیسات دریایی که باتوجه به شرایط جدول لیگ برتر اصلی‌ترین رقیبان ما به حساب می‌آیند، مقابل حریفانشان به تساوی رسیدند و این مسئله باعث شد تا اختلاف ما در جدول نسبت به تیم‌های دوم و سوم بیشتر شود.
بازیکن تیم فوتسال مس سونگون ورزقان تصریح کرد: شاید ما نسبت به تیم چند تیم دیگر چندان بازیکن ملی‌پوش نداشته باشیم، اما مس سونگون این فصل شرایط خیلی خوبی دارد. مدیریت، کادرفنی و بازیکنان یک دست شده‌اند تا بتوانیم قهرمان لیگ برتر شویم.
نصیری در صحبت‌های پایانی‌اش خاطرنشان کرد: رقابت حساسی بین ۳ تیم بالای جدول وجود دارد، اما ما این فصل مستحق قهرمانی هستیم. ان‌شاءالله بعد از چندین فصل تلاش برای کسب قهرمانی امسال بتوانیم دل هواداران و علی الخصوص مردم شهر ورزقان را شاد کنیم.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.