کد خبر : 107327
تاریخ انتشار : جمعه 10 آذر 1396 - 14:37
-

بی‌غم: باید گل‌های بیشتری به فرش‌‌آرا می‌زدیم/ اولین فینال را بردیم/ کادرفنی تیم ملی لیگ را بهتر ببیند

بی‌غم: باید گل‌های بیشتری به فرش‌‌آرا می‌زدیم/ اولین فینال را بردیم/ کادرفنی تیم ملی لیگ را بهتر ببیند

حمید بی‌غم در گفت‌وگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره بازی با فرش‌آرای مشهد،‌ توضیح داد‌: مشهد همیشه هواداران بی نظیری دارد و جو سالن بهشتی فوق العاده است. میزبانی فرش آرایی ها نیز همیشه در این سال ها بی نقص بوده است. او درباره پیروزی پرگل در این بازی بیان کرد: اختلاف پنج گل

حمید بی‌غم در گفت‌وگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره بازی با فرش‌آرای مشهد،‌ توضیح داد‌: مشهد همیشه هواداران بی نظیری دارد و جو سالن بهشتی فوق العاده است. میزبانی فرش آرایی ها نیز همیشه در این سال ها بی نقص بوده است.

او درباره پیروزی پرگل در این بازی بیان کرد: اختلاف پنج گل برای این بازی عادلانه بود و حتی شاید بیشتر هم باید گل می‌زدیم. ما می‌دانستیم که ارژن برای مسابقه درمقابل تاسیسات نمی‌رود بنابراین خودمان را آماده برد کرده بودیم تا فاصله امتیازی حفظ شود. امیدوارم با توجه به داغ شدن تنور لیگ همه تیم‌ها جوان‌مردانه به میدان بروند.

سرمربی مس خاطرنشان کرد: خوشحالم که اولین فینال را با فرش آرا بردیم؛ ما تا پایان فصل چند فینال دیگر هم داریم که تمرکز خواهیم کرد تا امسال جام را بدست بیاوریم.

بی‌غم درباره اعلام فهرست تیم ملی فوتسال نیز گفت: انتخاب بازیکنان تیم ملی به عهده کادرفنی تیم ملی است اما امیدوارم به مسابقات لیگ نگاه ویژه ای شود زیرا بازیکنان با ارزشی در لیگ هستند.

او در پایان درباره وضعیت قضاوت بازی تیمش با فرش‌آرا نیز گفت: داوری پس از مدت ها مشکلی نداشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی شنبه , ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰:۳۴

اگر امسال مربی مس علی افضل بود با تفکرات بسیار بی نظیرش حتما مس را بین تیم های سوم و در بهترین حالت دوم قرار می داد. البته آقای عراقی زاده زرنگی کرد و امسال افضل را آورد گیتی پسند. واقعا عراقی زاده شاهکار مدیریتی این فصل بود. گیتی هم جام باشگاه های آسیا را از دست داد هم قهرمانی لیگ و هم تماشاچیان اصفهان و …
خسته نباشید آقای عراقی زاده. ضرری که شما با اصرارت به مربیگری افضل برای گیتی پسند زدی کمتر از ضرری بود که آقای طاهری زد و رفت؟؟؟؟

علی شنبه , ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰:۴۰

آقای عراقی زاده بسیار مدیر لایق و کاردانی هستند. حتی از آقای علی طاهری هم بهتر گیتی پسند را اداره می نمایند