کد خبر : 107329
تاریخ انتشار : جمعه 10 آذر 1396 - 14:43
-

ناظم‌الشریعه: تمرینات منظمی در این مدت نداشتیم/ بازیکنان تیم ملی از امروز به اردو دعوت شدند

ناظم‌الشریعه: تمرینات منظمی در این مدت نداشتیم/ بازیکنان تیم ملی از امروز به اردو دعوت شدند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسابقات چهار جانبه اصفهان بین تیم‌های روسیه، آذربایجان، ترکمنستان و تیم ملی ایران قرار است از ۱۲ آذرماه در سالن پیروزی اصفهان برگزار شود. سید محمد ناظم الشریعه در مورد شروع تمرینات و حضور در این مسابقات، گفت: طبق هماهنگی‌های فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال جهت آمادگی هر چه بیشتر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسابقات چهار جانبه اصفهان بین تیم‌های روسیه، آذربایجان، ترکمنستان و تیم ملی ایران قرار است از ۱۲ آذرماه در سالن پیروزی اصفهان برگزار شود.

سید محمد ناظم الشریعه در مورد شروع تمرینات و حضور در این مسابقات، گفت: طبق هماهنگی‌های فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال جهت آمادگی هر چه بیشتر تیم ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی چین تایپه این مسابقات در اصفهان برگزار می‌شود.

سرمربی تیم ملی در ادامه گفت: به دلیل اینکه اکثر بازیکنان تیم ملی در تیم‌های لیگ برتری حضور دارند ما نتوانستیم تمرینات منظمی داشته باشیم. از امروز بازیکنان تیم ملی را به اردو دعوت و در دو نوبت صبح و عصر تمرینات خود را آغاز کردیم. ‌‌ فردا صبح هم قرار است به اصفهان سفر کنیم و  تمرین سبکی داشته باشیم‌. از روز یکشنبه ۱۲ آذر در اولین بازی خود از ساعت ۱۹ در مقابل آذربایجان به میدان می‌رویم‌.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.