کد خبر : 107481
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آذر 1396 - 13:24
دسته‌بندی نشده
-

نیم‌فصل دوم انگار دروازه‌ها تنگ‌تر می‌شود!/ یکی از نیمکت شهرداری شلوغ بازی درمی‌آورد!/ مس شانس اول قهرمانی است

نیم‌فصل دوم انگار دروازه‌ها تنگ‌تر می‌شود!/ یکی از نیمکت شهرداری شلوغ بازی درمی‌آورد!/ مس شانس اول قهرمانی است
كاپيتان تيم فوتسال گيتي‌پسند اصفهان گفت: هميشه نتيجه‌گيري تيم‌ها در نيم‌فصل دوم سخت‌تر بوده و به قول معروف انگار در نيم‌فصل دوم دروازه‌ها تنگ‌تر مي‌شود.

محمد کشاورز پس از پیروزی تیمش برابر شهرداری ساوه در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: بازی با شهرداری ساوه بازی بسیار خوب و جان داری بود، من فکر می‌کنم شهرداری نسبت به بازیکنانی در اختیار دارد، تیم بسیار خوبی را ساخته که جوان و کم‌ادعا است و در عین حال تیم قابل احترامی است.

وی افزود: علیرغم حملات حریف، ما هم خوب بازی کردیم و مستحق پیروزی بودیم و موقعیت‌های گلی را خلق کردیم که سه امتیاز را به حساب ما واریز کرد. بازی خوب و باکیفیتی بود که مطمئنا هر کس این بازی را دید لذت برد.

کاپیتان گیتی‌پسند در خصوص حاشیه این بازی که منجر به اخراج یکی از نیمکت‌نشینان شهرداری شد نیز متذکر شد: متاسفانه برخلاف آقای لک که آدم آرامی است و همیشه بر روی نیمکت کار خودش را انجام می‌دهد، یک نفر بر روی نیمکت آنها خیلی سر و صدا می کرد و بیش از حد نیمکت و بازی را شلوغ می‌کرد که اخراج هم شد.

وی ادامه داد: اما از جانب سکوها هیچ مشکلی نبود که من همین جا لازم می‌دانم تشکر ویژه‌ای از هواداران ساوه داشته باشم که مرا به شدت مورد حمایت و لطف خود قرار دادند و از این بابت و حسن برخورد، از همه آنها تشکر می‌کنم.

کشاورز در پاسخ به پرسش Fut5al در خصوص نتایج میلیمتری اخیر گیتی‌پسند نیز چنین پاسخ داد: من دلیل این نتایج را کم‌دقتی خودمان می‌دانم که فرصت‌های بالای ۸۰ تا ۹۰ درصد را از دست می‌دهیم و علیرغم ارائه بازی خوب، موقعیت‌های خوب را گل نمی‌کنیم.

کاپیتان گیتی‌پسند شانس قهرمانی مس را بیش از سایر تیم‌ها دانسته و گفت: اگر واقع‌بین باشیم شانس اول قهرمانی برای مس است و شرایط بهتری دارند ولی ما هم تا روز آخر کار خودمان را می‌کنیم و برای نتیجه‌گیری تلاش می‌کنیم چراکه آخر ناامید نیستیم و توکل مان بر خدا است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱

خیلی عجیبه که بالاخره بعد از چندین سال در مصاحبه یکبار اقرار کردی تیم حریف خوب بوده و موقعیت داشته
اشاره هم به گل اخر و خطای مربوط به ان میکردید بد نبود استاد
ضمنا شما که چند سالی است در مزرعه پر امکانات گیتی کار میکنید و به پرورش بازیکنان و استعدادهای ناب بوده اید و به قول فرمایش کارشناس بزرگ اقای عراقی زاده تجارب خود را هم انتقال داده اید می گفتید گل بزنند