کد خبر : 107649
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آذر 1396 - 11:09
-

اسماعیل‌پور :نتیجه قابل قبولی مقابل آذربایجان کسب کردیم/ هدف‌گذاری دیگری نیز برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۰ داریم

اسماعیل‌پور :نتیجه قابل قبولی مقابل آذربایجان کسب کردیم/ هدف‌گذاری دیگری نیز برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۰ داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،احمد اسماعیل‌پور درباره دیدار تیم ملی ایران برابر تیم ملی آذربایجان در مسابقات ۴ جانبه فوتسال اصفهان اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و پس از مدت‌ها دوری بازیکنان تیم ملی از یکدیگر بازی خوب و به نسبت سنگینی را در برابر آذربایجان داشتیم. وی افزود: پس از تنها یک

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،احمد اسماعیل‌پور درباره دیدار تیم ملی ایران برابر تیم ملی آذربایجان در مسابقات ۴ جانبه فوتسال اصفهان اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و پس از مدت‌ها دوری بازیکنان تیم ملی از یکدیگر بازی خوب و به نسبت سنگینی را در برابر آذربایجان داشتیم.

وی افزود: پس از تنها یک روز تمرین نتیجه قابل قبولی را کسب کردیم، نیمه دوم با توجه هماهنگی که بازیکنان به دست آوردند عملکرد بهتری داشتیم و به طور قطع دیدار برابر قزاقستان بهتر ظاهر می‌شویم و با برد بازی را تمام می‌کنیم.

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران درباره دیدار دوم ایران در مسابقات ۴ جانبه اصفهان برابر قزاقستان خاطرنشان کرد: قزاقستان تیم خوبی دارد و اغلب بازیکنان آن در تیم غیرت بازی می‌کنند، بازی فیزیکی و سنگینی است اما امیدواریم بتوانیم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی در پاسخ به این سؤال که این دیدارهای دوستانه که بازیکنان نیز تمرین چندانی نیز نداشته‌اند چه تأثیری برای تیم ملی دارد، تصریح کرد: متأسفانه ما از دل لیگ بیرون می‌آییم و باشگاه‌ها نیز هزینه کرده‌اند و نمی‌توان به باشگاه‌ها خرده‌ای گرفت، پس از لیگ جام ملت‌های آسیا را داریم و دیگر فرصت برای بازی دوستانه نیست.

اسماعیل‌پور بیان کرد: این‌گونه دیدارهای دوستانه بازیکنان را به هماهنگی لازم تا حدودی می‌رساند و این دیدارهای دوستانه سبب می‌شود تا بتوانیم قهرمان آسیا شویم، هدف‌گذاری دیگری نیز برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۰ داریم تا مجدد موفق شویم.

وی گفت: مسابقات ۴ جانبه بهتر از تک دیدارهای دوستانه است، اگر هر سال تیم‌های مختلفی حضور پیدا کنند برای بازی‌های جهانی بهتر آماده می‌شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷

پس از مدتها جمع شدیم و بازی کردیم یعنی چه؟ مگه همین چند وقت پیش تیم ملی در خطه اذربایجان بازی نداشت؟ ظاهرا وقتی شما حتی بدلیل مصدومیت حضور نداشته باشی تیم را ملی نمیدونید !

نام ... دوشنبه , ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷

احمد جان شما مگه مسئول هدف گذاری تیم ملی هستید ؟
لطف میکردی با توجه به تخصص در هدف گذاری برای گیتی پسند با انهمه هزینه هدف گذاری مناسب میکردید