کد خبر : 107719
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آذر 1396 - 17:01
-

سرمربی تیم فوتسال شهرداری رشت: تیم به بازی های پرهزینه اعزام نمی شود!

سرمربی تیم فوتسال شهرداری رشت: تیم به بازی های پرهزینه اعزام نمی شود!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال شهرداری رشت ، درباره عدم حضور تیمش در دیدار با ملی حفاری اهواز در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال بانوان بیان کرد: تا ثانیه های آخر قصد اعزام به اهواز را داشتیم اما متاسفانه هزینه اعزام تامین نشد و به دلیل مسائل مالی تیم به اهواز نرفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال شهرداری رشت ، درباره عدم حضور تیمش در دیدار با ملی حفاری اهواز در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال بانوان بیان کرد: تا ثانیه های آخر قصد اعزام به اهواز را داشتیم اما متاسفانه هزینه اعزام تامین نشد و به دلیل مسائل مالی تیم به اهواز نرفت. شهرداری رشت باید پول را به تیم تزریق می کرد اما پول تزریق نشد و در نهایت بازی این هفته را از دست دادیم.

در هفته هفتم لیگ نیز میزبانی شهرداری از دانشگاه آزاد با حواشی همراه بود و زارع درباره وضعیت تیمش در ادامه راه در لیگ برتر فوتسال بانوان اظهار کرد: در صدد رفع مشکلات هستیم اما اینکه چقدر بتوانیم موفق شویم خدا عالم است!

او در پاسخ به این سوال که عدم حضور تیم ها در مسابقات به کیفیت لیگ آسیب می رساند؟ بیان کرد: طبق قانونی که در لیگ وجود دارد هر تیم می تواند در یک بازی حاضر نشود و به همین دلیل راه گریزی برای باشگاه وجود دارد و معمولا در مسابقه ای که پر هزینه تر است، شرکت نمی کند. اگر این قانون برداشته شود بسیار به کیفیت لیگ کمک می شود.

او در ادامه افزود: سال گذشته نیز به اهواز اعزام نشدیم و امسال نیز یک بار دیگر این اتفاق افتاد. بازی با اهواز پر هزینه است و در حالیکه کادر فنی با عدم اعزام مخالف است اما این اتفاق رخ می دهد.

سرمربی تیم شهرداری رشت درباره قانون موجود برای عدم حضور تیم ها در یک بازی از مسابقات لیگ، اظهار کرد: هدف فدراسیون و سازمان لیگ از این قانون کمک به تیم ها است اما از طرفی دیگر این قانون به لیگ آسیب می رساند همان طور که تیم ما دو سال متوالی در اهواز حاضر نمی شود.

زارع درباره اعتراض مدیر عامل باشگاه ملی حفاری به غیبت تیم شهرداری، گفت‌: حق می دهم که به خاطر عدم حضور تیم ما گله مند باشد و بهتر است برای رفع مشکلات تیم قهرمان تفاضل گل بر داشته شود و بازی های رو در رو مد نظر گیرد. یا باید قانون عدم حضور تیم ها در یک بازی برداشته شود و یا این که راه گریزی برای تیم هایی مانند پالایش نفت و ملی حفاری مثل بازی های رو در رو در نظر گرفته شود.

سرمربی شهرداری رشت درباره اینکه تیم شهرداری با کسب شش امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی قرار دارد، بیان‌ کرد: یک هفته‌ باقی‌ مانده به شروع مسابقات تیم را بسته ایم و این تیم‌ ‌نسبت به سال گذشته ترکیب کاملا متفاوتی داشته است. همچنین تمرینات پیش فصل خوبی را نیز نداشته ایم و به همین دلیل باعث ناکامی تیم تا به امروز شده است.

دیدار های هفته هشتم لیگ برتر فوتسال بانوان روز گذشته (یکشنبه) در حالی برگزار شد که دو تیم استقلال ساری و شهرداری رشت مقابل حریفان خود حاضر نشدند.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.