کد خبر : 108259
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 آذر 1396 - 15:16
-

اسماعیل پور:انصراف تیم ها به ضرر همه است/ عملکرد داوران فوتسال در بازیهای چهارجانبه اصفهان با قضاوت در لیگ کاملا متفاوت بود

اسماعیل پور:انصراف تیم ها به ضرر همه است/ عملکرد داوران فوتسال در بازیهای چهارجانبه اصفهان با قضاوت در لیگ کاملا متفاوت بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدعلی اسماعیل‌پور در مورد ‌آخرین وضعیت تیم شهروند ساری گفت: خدا را شکر وضعیت تیم خوب است و همان‌طور که می‌دانید هفته گذشته یک بازی بسیار سخت مقابل تیم خوب شهرداری ساوه داشتیم که خدا را شکر که توانستیم ۳ امتیاز این بازی را بگیریم. وی در ادامه گفت: این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدعلی اسماعیل‌پور در مورد ‌آخرین وضعیت تیم شهروند ساری گفت: خدا را شکر وضعیت تیم خوب است و همان‌طور که می‌دانید هفته گذشته یک بازی بسیار سخت مقابل تیم خوب شهرداری ساوه داشتیم که خدا را شکر که توانستیم ۳ امتیاز این بازی را بگیریم.

وی در ادامه گفت: این هفته هم با تیم خوب قرچک که یکی از تیم‌های باسابقه لیگ برتر همراه با بازیکنان و کادر فنی خوبی است، بازی داریم. همیشه بازی‌های این دو تیم از جذابیت‌های خوبی برخوردار است و امیدوارم با یک بازی خوب  و تماشاگرپسند نتیجه لازم را کسب کنیم.

سرمربی شهروند ساری در مورد وضعیت این روزهای لیگ برتر و انصراف تیم‌ها از این لیگ گفت: متاسفانه موضوع انصراف تیم‌ها از لیگ برتر سال‌هاست که در لیگ ما وجود دارد که تاکنون هم فکری به حال این موضوع نکرده کمیته فوتسال حرکت اینگونه تیم ها هم به ضرر تیمهای مدعی و هم به ضرر تیم های که برای بقا می جنگند، است.

اسماعیل‌پور افزود: این درست نیست یک تیم در لیگ برتر شرکت کند و بعد که متوجه می‌شود، نمی‌تواند منافع خود را تأمین کند، انصراف می‌دهد. قطعاً بازی نکردن و انصراف این تیم‌ها در این مرحله کیفیت لیگ را پایین می آورد.

وی ادامه داد: واقعا اگر برای این موضوع  سازمان لیگ چاره‌ای نیندیشند لیگ ما از همان کیفیتی هم که دارد، بدتر می‌شود. ما در شروع لیگ خوب نبودیم و در ادامه بهتر شدیم  و در حال حاضر با انصراف تیمها روبرو شدیم. تیم ایران مثلا سوم جهان شده اما لیگ ما اینگونه  برگزار می شود. مطمئناً عملکرد این‌گونه تیم‌ها  در لیگ برتر در کیفیت تیم ملی هم تاثیر می گذارد.

وی در ادامه در مورد داوری لیگ گفت: داوری لیگ هم خوب بوده و هم بد. اما اگر نگاهی به داوری‌های مسابقات چهارجانبه اصفهان کنیم، می‌بینیم که همین داوران در لیگ برتر ما سوت می‌زنند با این تفاوت که در لیگ برتر عملکرد خوبی ندارند. امیدوارم همان‌گونه که در بازی‌های چهارجانبه عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته‌اند، در ادامه لیگ برتر هم همین انگیزه و همین نمایش را بگذارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷

اگر منصفانه صحبت کنیم باید بگویم متاسفانه داوری در تورنمت اصفهان هم خوب نبود بخصوص در بازیهایی که تیم کشورمان بازی داشت به نفع تیم کشورمان سوت زده شد که گاه کلا اعصاب و روان تیمهای حریف را هم مثل تیم قزاقستان به هم ریخت