کد خبر : 108262
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 آذر 1396 - 15:44
-

ممکن است امتیاز لیگ یک هیات قم گرفته می شود

ممکن است امتیاز لیگ یک هیات قم گرفته می شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال صبح امروز (یک‌شنبه) با حضور علی کفاشیان، حامد نجفی، کریم منصوری، محمدرضا غفاری، سعید نجاریان و کاظم سلیمانی برگزار و درباره موضوعات مهم تصمیماتی به تصویب رسید. سازمان لیگ در این جلسه مقرر کرد در پنج هفته باقیمانده لیگ برتر، به دلیل حساسیت مسابقات،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال صبح امروز (یک‌شنبه) با حضور علی کفاشیان، حامد نجفی، کریم منصوری، محمدرضا غفاری، سعید نجاریان و کاظم سلیمانی برگزار و درباره موضوعات مهم تصمیماتی به تصویب رسید.

سازمان لیگ در این جلسه مقرر کرد در پنج هفته باقیمانده لیگ برتر، به دلیل حساسیت مسابقات، نماینده ویژه در بازی‌ چهار تیم حضور داشته باشد.

کناره‌گیری تیم هیات فوتبال قم از لیگ برتر نیز، موضوع دیگری بود که مورد بحث قرار گرفت. این تیم به دلیل شانس نزدیک به صفرش برای ماندن در لیگ، قصد کناره‌گیری از مسابقات را دارد.

کریم منصوری عضو هیات رئیسه سازمان لیگ درباره این موضوع گفت: راهکارهایی در نظر گرفته‌ایم و مصوباتی داریم که کمیته انضباطی می‌تواند با تیم هیات فوتبال قم برخورد شدید کند. ما از کمیته انضباطی خواسته‌ایم برخورد سختی با این تیم کند چرا که اگر از لیگ برتر کنار بکشد، لیگ به هم می‌ریزد و ممکن است در سرنوشت مسابقات تاثیر بگذارد.

او تاکید کرد: ممکن است امتیاز لیگ یک هم توسط کمیته انضباطی از هیات فوتبال قم گرفته شود. با این حال مصوبات هیات رئیسه باید پیشگیرانه باشد و ما در روزهای پیش رو با مسئولان قمی صحبت می‌کنیم تا بتوانند تا آخر فصل در مسابقات شرکت کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.