کد خبر : 108223
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 آذر 1396 - 9:56
-

ترابیان:برگزاری تورنمنت اصفهان بی‌نظیر بود/تیم ملی فوتسال ۴ بازی دوستانه تا مسابقات قهرمانی آسیا برگزار می‌کند

ترابیان:برگزاری تورنمنت اصفهان بی‌نظیر بود/تیم ملی فوتسال ۴ بازی دوستانه تا مسابقات قهرمانی آسیا برگزار می‌کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره برنامه تیم ملی فوتسال کشورمان برای آماده‌سازی و حضور در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا اظهار داشت: طبق برنامه قرار است تیم ملی بلاروس در تاریخ‌های ۲۵ و ۲۷ دی ماه به تهران سفر کند و دو بازی دوستانه با این تیم در تهران برگزار کنیم. پس از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره برنامه تیم ملی فوتسال کشورمان برای آماده‌سازی و حضور در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا اظهار داشت: طبق برنامه قرار است تیم ملی بلاروس در تاریخ‌های ۲۵ و ۲۷ دی ماه به تهران سفر کند و دو بازی دوستانه با این تیم در تهران برگزار کنیم. پس از آن هم  تیم ملی عازم اسلوونی خواهد شد و دو بازی تدارکاتی نیز با تیم ملی آن کشور که میزبان جام ملت‌های اروپاست، برگزار خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: پس از برگزاری این دیدارهای دوستانه و آماده‌سازی، تیم ملی در تاریخ ۹ بهمن ماه برای حضور در جام ملت‌های آسیا عازم چین تایپه خواهد شد.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در ادامه در مورد برگزاری تورنمنت چهارجانبه اصفهان و کیفیت برگزاری این مسابقات تصریح کرد: خوشبختانه تعامل خیلی خوبی با هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان داشتیم و کمک زیادی شد تا استانداردهای لازم را برای این مسابقات کسب کنیم. این مسابقات به لحاظ استانداردهای برگزاری در ایران بی‌نظیر بود و تمام استانداردها در آن رعایت شده بود که مدارک و گزارش‌های آن را هم به فیفا ارسال کردیم.

ترابیان در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود انتخاب میزبان جام جهانی ۲۰۲۰ فوتسال یک سال به تعویق افتاده است‌، گفت: فعلاً چیزی در این مورد از طریق کانال رسمی به من اعلام نشده است و از این موضوع اطلاعی ندارم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰

جناب ترابیان بهتر است بفرمایید چندین سال است حماقت اصفهانی ها و سوءاستفاده از این سادگی توسط افراد مختلف در قالب کلمات قشنگ بینظیر است