کد خبر : 108279
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 آذر 1396 - 22:33
-

علاسوند: باید به نظر ناظم‌الشریعه احترام بگذاریم/ فرش‌آرا و حفاری از تاکتیتکی‌ترین تیم‌های لیگ برتر هستند/ بازی با مس، لیگ را زیبا می کند

علاسوند: باید به نظر ناظم‌الشریعه احترام بگذاریم/ فرش‌آرا و حفاری از تاکتیتکی‌ترین تیم‌های لیگ برتر هستند/ بازی با مس، لیگ را زیبا می کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کیاوش علاسوند در خصوص پیروزی پر گل تیمش برابر فرش‌آرا در لیگ برتر فوتسال کشور، اظهارکرد: بازی دو نیمه خیلی خوب داشت و در هر دو نیمه شاهد بازی بسیاری خوبی از سوی تیم‌ها بودیم. تیم ما در نیمه نخست از موقعیت‌هایش استفاده نکرد ولی فرش‌آرا در دفاع بسیار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کیاوش علاسوند در خصوص پیروزی پر گل تیمش برابر فرش‌آرا در لیگ برتر فوتسال کشور، اظهارکرد: بازی دو نیمه خیلی خوب داشت و در هر دو نیمه شاهد بازی بسیاری خوبی از سوی تیم‌ها بودیم. تیم ما در نیمه نخست از موقعیت‌هایش استفاده نکرد ولی فرش‌آرا در دفاع بسیار خوب عمل کرد و با بهره بردن از ضد حملات توانست به یک گل برسد و این نیمه را برنده به رختکن برود.

وی افزود: تیم ما در نیمه دوم نیز همان روند نیمه نخست را داشت، با این تفاوت که در استفاده از موقعیت‌هایی که خلق کردیم، دقت بیشتری داشتیم و خوشبختانه موفق به ثمر رساندن پنج گل شدیم و توانستیم یک پیروزی بسیار خوب را به دست آوریم. در کل از عملکرد بازیکنانم بسیار راضی هستم.

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری در پاسخ به این سوال که داوری این دیدار را چطور دیدید؟ گفت: اعتراض‌هایی پیش آمد که فکر می‌کنم در چنین بازی حساسی، طبیعی است. به نظر من فرش‌آرا و حفاری از تاکتیتکی‌ترین تیم‌های لیگ برتر هستند و قضاوت در چنین بازی‌هایی سخت است اما به نظرم عملکرد داوران بسیار خوب بود و تاثیری در نتیجه بازی نگذاشت. من به تیم داوری تبریک می‌گویم.

وی در پاسخ به این سوال که باتوجه به این‌‌که برخی بازیکنان نسبت به عدم حضور در تیم‌ملی گله‌مند هستند و معتقدند که مدت‌ها است  درترکیب تیم‌ملی تغییری ایجاد نشده است، نظر شما چیست؟ عنوان کرد: همه باید به نظر آقای ناظم‌الشریعه، به عنوان سرمربی تیم‌ملی احترام بگذاریم، چرا که او تفکرات خاص خود را دارد. آقای ناظم‌الشریعه شناخت کافی از تیم و مجموعه ما دارد و ارتباط بسیار خوبی با او داریم و در خصوص بازیکنان نیز با یکدیگر تبادل فکری هم داریم.

علاسوند افزود: فکر می‌کنم در این یکی دو سال، به نفرات بسیاری از تیم ما فرصت حضور در تیم‌ملی داده شده است. همیشه نیز به بازیکنانم توصیه کرده‌ام که عملکردشان را بهبود ببخشند تا در نهایت بتوانند سرمربی تیم‌ملی را برای دعوت شدن به تیم متقاعد کنند. فراموش نکنیم نسلی که اکنون در تیم‌ملی حضور دارد، یکی از بهترین نسل‌های فوتسالی ما است که عنوان سومی دنیا را دارد و بازیکنی که بخواهد جایگزین نفرات فعلی شود باید سطح فنی آن بسیار بالا باشد. پس همین موضوع رقابت را سخت کرده است و به نظرم پوست‌اندازی تیم‌ملی در آینده بهتر خواهد شد.

وی در خصوص دیدار آینده تیمش برابر مس سونگون نیز خاطرنشان‌کرد: فکر می‌کنم بهترین بازی و بدترین عملکرد مان در دور رفت برابر مس سونگون بود و در حالی که بسیار خوب بودیم، نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم. به هر حال بازی با تیمی که ثبات خاصی دارد، سخت است اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا یک بازی بسیار با کیفیت ارائه دهیم. این دیدار از آن بازی‌هایی است که می‌تواند لیگ را زیبا کند.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.