کد خبر : 108246
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 آذر 1396 - 14:36
-

وضعیت نامشخص تیم هیئت فوتبال قم در لیگ برتر فوتسال

وضعیت نامشخص تیم هیئت فوتبال قم در لیگ برتر فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال هیئت فوتبال قم که در یک قدمی سقوط به دسته اول فوتسال ایران قرار دارد ممکن است از لیگ برتر کناره‌گیری کند. لیگ برتر فوتسال به هفته‌های پایانی خود رسیده است و گرچه تیم هیئت فوتبال قم هنوز روی کاغذ شانس بقا در لیگ برتر فوتسال را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال هیئت فوتبال قم که در یک قدمی سقوط به دسته اول فوتسال ایران قرار دارد ممکن است از لیگ برتر کناره‌گیری کند.
لیگ برتر فوتسال به هفته‌های پایانی خود رسیده است و گرچه تیم هیئت فوتبال قم هنوز روی کاغذ شانس بقا در لیگ برتر فوتسال را دارد اما مسئولان و نیز علاقمندان به فوتسال در قم از وقوع معجزه و بقای این تیم در لیگ برتر ناامید شده‌اند.

در این میان، موضوع جدیدی پیرامون تیم هیئت فوتبال قم مطرح شده است و این موضوع، احتمال بالای کناره گیری این تیم از بازی‌های باقی مانده آن در لیگ برتر فوتسال است که با هدف صرفه جویی در هزینه‌های این تیم مطرح شده است.

روز شنبه کاظم سلیمانی دبیر کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال اعلام کرد که کریم بهرامی رئیس هیئت فوتبال استان قم به صورت شفاهی به وی اعلام کرده تیم هیئت فوتبال قم در بازی‌های باقی مانده لیگ برتر حاضر نمی‌شود و برای تأمین هزینه‌های بازی‌های باقی مانده با مشکل مواجه است.

این در حالی است که تیم هیئت فوتبال قم ۲۱ بازی در لیگ برتر انجام داده و فقط ۵ بازی دیگر در پیش دارد و کناره‌گیری این تیم از لیگ برتر، سبب لطمه به اعتبار فوتسال قم از یک سو و ضربه به تیم‌های دیگر جدول که در بازی‌های آینده باید با این تیم روبرو شوند، می‌شوند.

سلیمانی البته با این موضوع مخالفت کرده اما باید دید هیئت فوتبال استان قم تا چه اندازه روی این تصمیم اصرار دارد البته بهرامی رئیس هیئت فوتبال استان قم روز گذشته گفته بود که انصراف تیم هیئت فوتبال قم به دلیل پرداخت نشدن مطالبات هیئت فوتبال قم است و چون این مطالبات پرداخت نشده و از سوی دیگر تیم هیئت فوتبال قم هم در لیگ برتر حامی مالی نداشته، بنا بر این هیئت فوتبال استان قم باید مخارج این تیم را تأمین کند و در حال حاضر از پس هزینه‌های این تیم بر نمی‌آید.

موضوع انصراف تیم هیئت فوتبال قم از ادامه لیگ برتر در حالی مطرح می‌شود که امسال تیم فوتسال هیئت فوتبال قم در آخرین روزهای منتهی به آغاز لیگ و در شرایط نابسامانی بسته شد و از همان ابتدای فصل، روزهای بد برای این تیم قابل پیش بینی بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.