کد خبر : 108414
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 آذر 1396 - 17:07
-

توکلی:حفاری تا الان هیچ پرداختی به بازیکنان نداشته است/ تلاشمان این است در رده دوم یا سوم قرار بگیریم/دو پیشنهاد خوب خارجی داشتم

توکلی:حفاری تا الان هیچ پرداختی به بازیکنان نداشته است/ تلاشمان این است در رده دوم یا سوم قرار بگیریم/دو پیشنهاد خوب خارجی داشتم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرهاد توکلی درباره شرایط تیم فوتسال حفاری و بازی این هفته این تیم با مس سونگون، با بیان مطلب فوق گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم. سه هفته متوالی مقابل حریفان برنده شده و به ثبات خوبی رسیده ایم. امیدوارم مقابل مس همانند بازی رفت موفق باشیم. تمام نفرات تیم هم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرهاد توکلی درباره شرایط تیم فوتسال حفاری و بازی این هفته این تیم با مس سونگون، با بیان مطلب فوق گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم. سه هفته متوالی مقابل حریفان برنده شده و به ثبات خوبی رسیده ایم. امیدوارم مقابل مس همانند بازی رفت موفق باشیم. تمام نفرات تیم هم آماده هستند و مشکلی نداریم.

وی درباره اینکه چرا حفاری باوجود داشتن یک تیم منسجم در چند سال اخیر نتوانسته قهرمان لیگ فوتسال شود؟ اظهار کرد: امسال شرایط تیم ما متفاوت از سالهای قبل بود چرا که هم خروجی های بیشتری داشتیم  و هم من دیرتر از سایر بازیکنان به تیم اضافه شدم. ابتدای فصل نسبت به سال گذشته، حفاری تیم ضعیفتری بود. شاید یکی دیگر از دلایل این موضوع، مسائل مالی باشد. باشگاه حفاری تا الان هیچ پرداختی به بازیکنان نداشته است. البته می دانیم که سرانجام و احتمالا در پایان فصل یک جا حق الزحمه بازیکنان پرداخت می شود ولی خب ممکن است در مسائل روحی تاثیرگذار باشد.

ملی پوش فوتسال ادامه داد: در ادامه لیگ علاوه بر مس سونگون، مقابل گیتی پسند هم بازی داریم. هرچند شانسی برای قهرمانی نداریم ولی بهترین عملکردمان را ارائه می دهیم تا هیچ شک و شبهه ای برای قهرمانی تیم های دیگر ایجاد نشود. تلاشمان این است که امسال بتوانیم در رده دوم یا سوم قرار بگیریم.

توکلی در پاسخ به سئوالی مبنی بر ارزیابی اش از قرعه تیم ملی فوتسال ایران در جام ملتهای آسیا، گفت: ما در دوره گذشته هم با چین و عراق همگروه بودیم. عراق که واقعا در حال پیشرفت است. من به صورت قرضی برای تیم نفت عراق بازی کرده ام. آنها هر سال چیزهای بیشتری یاد می گیرند. عراقی ها در بحث باشگاهی هم خوب کار کرده اند و می توانند بعد از ایران، تیم دوم مدعی صعود به مرحله بعد باشند.

وی با بیان اینکه برای ایران فرقی ندارد با چه تیمی بازی کند، افزود: تیم هایی مثل ژاپن و تایلند باید از ما بترسند. ما در بازی های داخل سالن آسیا با ۱۰ گل تایلند را شکست دادیم و از لحاظ روحی هم از این تیم در صورت رویارویی در جام ملتها، بالاتریم.

توکلی که سابقه بازی در لیگ عراق و تیم نفت الوسط را دارد، در خصوص اینکه آیا از تیم های اروپایی پیشنهادی برای بازی نداشته است؟ گفت: نه تنها من بلکه خیلی از ملی پوشان پیشنهادات خارجی خوبی داشته اند ولی یکی از دلایل ماندن در ایران، مسائل مالی است. در کشورهای دیگر پیشنهادات خوب مالی ارائه نمی شود و بازیکنان هم که عمر قهرمانی‌شان کوتاه است، ترجیح می دهند پول بهتری بگیرند. خود من هم یکی دو پیشنهاد خوب داشتم ولی سعی کردم به تیمی بروم که از لحاظ مالی برایم بهتر باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.