کد خبر : 108563
تاریخ انتشار : جمعه 24 آذر 1396 - 20:10
-

علاسوند: مس لیاقت قهرمانی دارد/ آن ها را خوب آنالیز کرده بودیم

علاسوند: مس لیاقت قهرمانی دارد/ آن ها را خوب آنالیز کرده بودیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کیانوش علاسوند در گفت‌وگویی بعد از تساوی ۲بر۲ امروز تیم فوتسال حفاری اهواز در مقابل مس سونگون گفت: با توجه به اینکه هر دو تیم در رده‌های اول تا چهارم لیگ قرار دارند و همانطور که ما پیش بینی کرده بودیم و انتظار می‌رفت بازی بسیار سخت، سطح بالا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کیانوش علاسوند در گفت‌وگویی بعد از تساوی ۲بر۲ امروز تیم فوتسال حفاری اهواز در مقابل مس سونگون گفت: با توجه به اینکه هر دو تیم در رده‌های اول تا چهارم لیگ قرار دارند و همانطور که ما پیش بینی کرده بودیم و انتظار می‌رفت بازی بسیار سخت، سطح بالا و و پربرخوردی روبروی این تیم داشتیم.

وی در ادامه گفت: واقعا بازی کردن در تبریز در مقابل تیمی لیاقت قهرمان شدن و کاندیدای اول لیگ است بسیار سخت بود. ما در این بازی همه تلاش خود را انجام دادیم که یک بازی خوب و تماشاگرپسند را ارائه کنیم. اما با توجه به اینکه ما در نیمه اول خوب بازی کردیم نتوانستیم از فرصت‌های بدست آماده بخوبی استفاده کنیم. برعکس تیم مس بخوبی از فرصت‌های خود نهایت استفاده را کرده و تک گل نیمه اول را به ثمر رساندند.

سرمربی حفاری اهواز در ادامه تصریح کرد: در نیمه دوم ما بازی را خوب شروع نکردیم و در ابتدای بازی گل دوم را خوردیم اما در ادامه بازی دست به پاور پلی زدیم که موفق شدیم ابتدا یک پنالتی از مس و در دو دقیقه باقیمانده بازی گل تساوی را بزنیم و علت موفقیت در پاورپلی ما این بود که ما در طول تمرینات این هفته خود تیم مس را به خوبی آنالیز کرده بودیم.

وی در پایان گفت: تیم مس لیاقت قهرمانی لیگ را دارد و در حال حاظر این بازی برای ما تمام شد و از امروز به فکر بازی هفته آینده مقابل تیم خوب ارژن شیراز هستیم. همیشه بازی کردن در شیراز در مقابل ارژن بسیار سخت است. اما ما به دنبال جایگاه بهتری از چهارمی در جدول لیگ هستیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم که با یک بازی خوب در شیراز نتیجه لازم را کسب و جایگاه خود را در جدول لیگ بهتر کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.