کد خبر : 108622
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 آذر 1396 - 11:06
-

ناظم الشریعه:جام ملتها محل تجربه اندوزی نیست/به بی‌غم و مربیان لیگ حق می‌دهم/آنقدر که از مصدومیت احمدی ناراحت بودم،از شکست دادن روسیه خوشحال نبودم

ناظم الشریعه:جام ملتها محل تجربه اندوزی نیست/به بی‌غم و مربیان لیگ حق می‌دهم/آنقدر که از مصدومیت احمدی ناراحت بودم،از شکست دادن روسیه خوشحال نبودم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه درباره گلایه حمید بی غم سرمربی تیم فوتسال مس سونگون بابت مصدومیت و خستگی ملی پوشان این تیم بعد از تورنمنت اصفهان گفت: من به بی غم و سایر مربیان لیگ حق می دهم ولی خودشان بگویند چه کار کنیم. باور کنید ما هم در این قضیه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه درباره گلایه حمید بی غم سرمربی تیم فوتسال مس سونگون بابت مصدومیت و خستگی ملی پوشان این تیم بعد از تورنمنت اصفهان گفت: من به بی غم و سایر مربیان لیگ حق می دهم ولی خودشان بگویند چه کار کنیم. باور کنید ما هم در این قضیه مقصر نیستیم. همیشه سعی کرده ام کمترین فشار را به بازیکنان ملی پوش بیاورم و همانطور که می دانید حتی قبل از تورنمنت اصفهان، اردویی نداشتیم.

وی افزود: مشکل حمید بی غم و تمام مربیان باشگاهی، مشکل من هم هست. در تورنمنت اصفهان آنقدر که از مصدومیت حمید احمدی ناراحت بودم، از قهرمانی و شکست دادن روسیه خوشحال نبودم. به هر حال مسابقات لیگ هم فشرده برگزار می شود و این موضوع هم بی ارتباط با مصدومیت ها نیست.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با اشاره به قرعه ایران در جام ملتهای آسیا، گفت: هر گروه شرایط خودش را دارد. گروه ما هم آسان نیست ولی ما ایران هستیم و مطمئنا سایر تیم ها مقابل ما محکم بازی می کنند تا حداقل امتیاز را بگیرند.

ناظم الشریعه ادامه داد: هر سه تیم همگروه خود را می شناسیم. عراق یک تیم جنگنده است که روز به روز بهتر می شود. آنها قبل از قرعه کشی جام ملتها درخواست بازی دوستانه داده بودند که با آن موافقت نکردیم. چین هم چندین سال است که در فوتسال سرمایه گذاری کرده و تورنمنت های مختلفی را برگزار می کند. معلوم است که آنها برنامه ریزی گسترده ای برای فوتسال داشته اند. میانمار هم از نظر من یک تایلند کوچک است که از دانش مربیان ایرانی سود برده است.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا فکر می کنید مقابل این تیم ها مشکلی خواهید داشت؟ گفت: نباید مشکل داشته باشیم ولی از سوی دیگر هیچ تیمی را نمی شود دست کم گرفت. فوتسال در آسیا در حال پیشرفت است و هر سال، مسابقات سختتر می شود. ما هم تمام تلاشمان را به کار می گیریم تا با تغییراتی که انجام می دهیم، بهترین نتیجه را بگیریم.

سرمربی تیم ملی فوتسال به یکی از دغدغه هایش اشاره کرد و یادآور شد: در حال حاضر نگران لیگ هستم. مسابقات لیگ پرفشار برگزار می شود و ما هم برای بازی های پیش رو، زمان استراحت و تمرین نداریم. بعد از لیگ باید کارمان را سریع شروع کنیم. این در حالی است که بازیکنان خسته هستند.

ناظم الشریعه در پاسخ به این سئوال که آیا تیم ملی برای جام ملتها تغییرات چشمگیری خواهد داشت یا با همین بازیکنان فعلی در این رقابتها شرکت می کند؟ گفت: ما یکسری تغییرات در تورنمنت اصفهان داشتیم. بازیکنان جوان و باتجربه را توامان در تیم ملی داریم و تلاش می کنیم بهترین ها را دعوت کنیم. ضمن اینکه باید توجه داشت جام ملتها، محل تجربه اندوزی نیست. ما در مجموع ۴۵ بازیکن را برای تیم ملی زیرنظر داریم که بعد از جام جهانی در اردوهای مختلف مورد ارزیابی قرار گرفته اند.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳

لطف میکردید تصمیم درست میگرفتید و به موقع تعویض میکردید و به توصیه و مشاوره افرادی که از اسیب احمدی و کاهش توان تیم مس ذینفع هستند گوش نمیدادید