کد خبر : 108667
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 آذر 1396 - 10:37
-

جدیدی زاده: به دنبال پیروزی مقابل حفاری هستیم/برنده شویم ۸۰ درصد راه قهرمانی را رفته ایم

جدیدی زاده: به دنبال پیروزی مقابل حفاری هستیم/برنده شویم ۸۰ درصد راه قهرمانی را رفته ایم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رزجدیدی زاده اظهار داشت: بازی بسیار سختی را در هفته دهم برابر تیم دانشگاه آزاد داشتیم. بازیکنان و کادرفنی تیم دانشگاه آزاد حرفه‌ای هستند و پیش بینی بازی سخت را داشتیم. وی افزود: شهرزاد مظفر استاد من است و در تیم ملی همکارشان هستم. به همین دلیل بازی برابر شاگردان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رزجدیدی زاده اظهار داشت: بازی بسیار سختی را در هفته دهم برابر تیم دانشگاه آزاد داشتیم. بازیکنان و کادرفنی تیم دانشگاه آزاد حرفه‌ای هستند و پیش بینی بازی سخت را داشتیم.

وی افزود: شهرزاد مظفر استاد من است و در تیم ملی همکارشان هستم. به همین دلیل بازی برابر شاگردان تیمش کار ساده‌ای نبود اما با این وجود بازیکنان تیم پالایش نفت بسیار خوب ظاهر شدند و توانستیم این بازی را نیز با پیروزی پشت سر بگذاریم.

سرمربی تیم فوتسال پالایش نفت ادامه داد: دو بازیکن تیم ما مصدوم بود و این موضوع کمی نگران‌مان کرده بود. اما تمرینات خوبی که پشت سر گذاشتیم در بازی برابر دانشگاه آزاد جواب داد. برای ارائه بازی خوب از چند روز زودتر وارد تهران شدیم.

جدیدی زاده یادآورشد: اردوهای تیم ملی فوتسال شروع شده است و به عنوان مربی تیم ملی تا سه شنبه در اردوی تیم ملی هستم و در این مدت دوستان و همکارانم تمرینات بازیکنان نفت را پیگیری می‌کنند و این در حالی است که در هفته یازدهم بازی سختی برابر حفاری داریم.

وی تصریح کرد: ما برای رسیدن به قهرمانی باید برابر تیم ملی حفاری پیروز شویم. تاکنون هیچ باختی در لیگ نداشته‌ایم البته تیم ملی حفاری نیز ۱۰ برد داشته است و بازی پیش رو بسیار حساس خواهد بود. تمام تلاش ما پیروزی برابر این تیم است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.