کد خبر : 108671
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 آذر 1396 - 11:04
دسته‌بندی نشده
-

همه هزینه ها برای کیست؟

همه هزینه ها برای کیست؟
کمیته انضباطی باید ادعای حسین شمس را بررسی کرده و از او بخواهد مستندات خود را در این باره ارائه داد تا هفته های پایانی با سلامت کامل برگزار شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پس از حضور پرقدرت آذرخش بندرعباس در مقابل گیتی پسند بود که حسین شمس عصبانی شد و این ادعا را مطرح کرد که یک باشگاه هزینه های تیم آذرخش را داده تا این تیم با قدرت به اصفهان بیاید. آذرخش همان تیمی است که با تنها ۷ نفر و با تاخیر خود را به تبریز رساند و در نهایت با یکساعت تاخیر به مصاف مس سونگون رفت. حضور پرقدرت آنها مقابل گیتی پسند این شائبه را بوجود آورد که تیم تبریزی هزینه های آذرخش را داده تا این تیم با قدرت به مصاف گیتی پسند برود اما تکرار همین نتیجه تساوی در تهران و مقابل تاسیسات دریایی ادعای حسین شمس را وارد فاز تازه ای کرد. به عبارتی آذرخشی ها پس از توقف گیتی پسند،در خانه تاسیسات هم این تیم پرقدرت را متوقف کردند تا این بار مسی ها با خود بگویند نکند هزینه سفر آذرخش به تهران و تساوی با تاسیسات را هم ما دادیم و باید پرسید هزینه ها برای کیست؟ به نظر می رسد با توجه به حساسیت بازی ها، رقم خوردن این نتایج قابل پیش بینی است کما اینکه مسی ها هم در خانه ارژن که چند مهره خود را نداشت تن به تساوی دادند در حالی که همین ارژن به تهران نرفت و با تاسیسات بازی نکرد تا تیم تهرانی سه امتیاز راحت را کسب کند. در این میان به نظر می رسد کمیته انضباطی باید ادعای حسین شمس را بررسی کرده و از او بخواهد مستندات خود را در این باره ارائه داد تا هفته های پایانی با سلامت کامل برگزار شود.

گزارش:احسان نظری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵

باید ایشان یا مستندات ارائه کنند یا محاکمه شده و با ایشان یا هر شخصی که همواره باعث حاشیه های پنهان و آشکار صرفا برای منافع خود و دوستان هستند برخورد قاطع شود البته نه مثل برخوردهای نمایشی و بی اثری که با تبانی بزرگ فوتسال شد