کد خبر : 108673
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 آذر 1396 - 17:45
-

کاظمی:الان جوری شده که گیتی پسند به همه تبریک می گوید/گیتی پسند تا الان به خاطر مدیریت جنتی است که در کورس است

کاظمی:الان جوری شده که گیتی پسند به همه تبریک می گوید/گیتی پسند تا الان به خاطر مدیریت جنتی است که در کورس است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،روزهای پایانی محرومیت افشین کاظمی است و این بازیکن گر چه آماده بازی است اما به بازی های این فصل نمی رسد.بازیکن سابق تیم ملی می گوید: هم لیست گیتی پسند جا ندارد و هم بازی زیادی نمانده و به همین دلیل این فصل را از دست دادم اما می

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،روزهای پایانی محرومیت افشین کاظمی است و این بازیکن گر چه آماده بازی است اما به بازی های این فصل نمی رسد.بازیکن سابق تیم ملی می گوید: هم لیست گیتی پسند جا ندارد و هم بازی زیادی نمانده و به همین دلیل این فصل را از دست دادم اما می خواهم با قدرت برگردم.

افشین کاظمی تا حدودی از اظهارنظر چندی پیش حسین شمس که گفته بود بازیکنان قلیانی باید محروم شوند ناراحت است و می گوید: انتظار این مصاحبه را نداشتم. البته شنیدم منظور حسین آقا وریا غفوری و محسن مسلمان و به طور کلی فوتبالی ها بودند و در این خصوص این حرف را زده بودند.

و اینطور ادامه می دهد که: من جزو تیمی بودم که بهترین افتخار تاریخ فوتسال ایران و ورزشهای گروهی را رقم زد.ما تیم ایران را سوم جهان کردیم و شایسته نیست که یکدفعه نظرها برگردد و چیز دیگری بگویند. کسی چیزی از من ندیده که در موردش حرف بزند.خیلی ها از من پرسیدند که چرا به مصاحبه آقای شمس واکنش نشان نمی دهم که من برای به حاشیه نرفتن گیتی پسند چیزی نگفتم.

افشین کاظمی در مورد شرایط این روزهای گیتی پسند هم نظر می دهد و می گوید:فکر می کنم گیتی پسند با از دست دادن رضا لک و مهدی جاوید کارش خیلی سخت شد. این تیم پرافتخار ترین تیم ایرانی در آسیاست و همیشه همه به این تیم بابت پیروزیهایش تبریک می گویند اما الان جوری شده که آنها بعد از هر بازی به یک نفر تبریک می گویند و به تیم حریف یا مربی اش یا بازیکنش تبریک می گویند.این چیزها در شان گیتی پسند نیست.ما سال قبل رکوردها را جابجا کردیم و ۸،۹ هفته نباختیم اما امسال خبری از این رکوردها نیست.

بازیکن تیم گیتی پسند مدعی است که مطالباتی از این تیم دارد و توضیح می دهد که:هنوز ۵۰ درصد پول مرا نداده اند.یکسالی هست که دنبال این پولم اما کسانی که یکی دو دقیقه برای تیم بازی کردند کل پولشان را گرفتند اما من که در قهرمانی تیم نقش زیادی داشتم طلبکارم.متاسفانه همش امروز و فردا می کنند و امیدوارم زودتر تکلیف من روشن شود.

کاظمی این را هم می گوید که:چند بار برای تسویه حساب زنگ زدم اما پاسخی نگرفتم تا اینکه آقای عراقی زاده گفتند صبر کنم تا لیگ تمام شود و مذاکره کنیم. واقعیت این است که من چند پیشنهاد خوب دارم و از اروپا هم دو پیشنهاد دارم اما چون شنیدم لیگ آینده از اردیبهشت حاضر می شود نمی خواهم به اروپا بروم و دوست دارم در ایران بازی کنم.

بازیکن سابق تیم ملی در صحبتهایش با ناظم الشریعه هم می گوید و اینطور تشریح می کند: از ایشان مشورت گرفتم.در هر صورت کارنامه خوب آقای ناظم الشریعه قابل دفاع است.فکر نمی کنم تا سالهای بعد کسی بتواند نتایجی که او گرفته را تکرار کند.باید مجسمه بازیکنان تیم ملی را ساخت که در جام جهانی با دست خالی بهترین نتایج را گرفتند.

کاظمی صحبتهایش را این طور خاتمه می دهد:نتایج امسال گیتی پسند از همیشه بدتر بوده است.به یاد ندارم این تیم با اختلاف ۴ گل به تیمی باخته باشد.اما الان هم که این تیم در کورس است به دلیل مدیریت آقای جنتی است که به مسائل اشراف دارد بازیها را از نزدیک نظاره می کند و حضورش به بازیکنان انگیزه می دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰

افشین دوست داشتنى

کمال چهارشنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰:۳۲

به خاطر مدیریت قوی آقای عراقی زاده است که تیم تا حالا تو کورس هست

علی چهارشنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۸:۲۲

چه خبر از قلیان و دوپینگت ..بابا خیلی روداری هرکسی بجای تو بود چند سالی حرف نمیزد .البته چند وقت دیگه هم بازم محروم میشی

نام چهارشنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۸:۵۳

أفشین جون گل گفتى حسین شمس توى اون تیم هـیچ کاره هست بچه ها خودشون دور هم جمع میشن و موزن بازى میکنند براى همین هست نیم فصل دوم تیم هر هرکى شده هر کسى هر کارى دلش میخواد انجام میده!! فقط بخاطر پول جنتى کسى حرف نمیزنه وگرنه شمس رو بچه ها قبول ندارن