کد خبر : 108691
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 آذر 1396 - 10:16
-

بازی های دشوار پایین جدولی ها در هفته بیست و سوم

بازی های دشوار پایین جدولی ها در هفته بیست و سوم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته بیست و سوم لیگ برتر در حالی روز جمعه این هفته برگزار می شود که تیم های پایین جدولی رقابتهایی دشوار را دارند. پارسیان شهر قدس تیم رده سیزدهمی در خانه گیتی پسند به میدان می رود که کار دشواری دارد. تقابل محمود خوراکچی و علی عابدین که سابقه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته بیست و سوم لیگ برتر در حالی روز جمعه این هفته برگزار می شود که تیم های پایین جدولی رقابتهایی دشوار را دارند. پارسیان شهر قدس تیم رده سیزدهمی در خانه گیتی پسند به میدان می رود که کار دشواری دارد. تقابل محمود خوراکچی و علی عابدین که سابقه حضور در گیتی پسند را دارند با این تیم جالب است اما سه تیم دیگری که برای بقا می جنگند کار به مراتب دشوارتری دارند.

برای مثال ارژن که با کمبود بازیکن هم روبروست مهمان حفاری است که در هفته های اخیر اوج گرفته و برای آنها بیرون یا داخل خانه فرقی نمی کند و نتایج خوبی کسب کرده است.تیم علاسوند پس از چندین برد شیرین هفته قبل مس سونگون را در خانه اش متوقف کرد و در شرایط آرمانی به سر می برد.از سوی دیگر حفاری چشم به رده سوم هم دارد و به نوعی محکوم به شکست دادن ارژن است.مثل فرش آرا که باید مقاومت البرز را ببرد. تیم کرجی هرچند هفته قبل یک تساوی در خانه پارسیان گرفت اما در بازی با فرش آرا روز سختی دارد.

مشهدی ها برای پایان نشیب و فراز خود پس از غلبه بر هیات قم باید مقاومت را هم از پیش رو بردارند تا به جایگاه خوبی برسند. در نهایت شهرداری ساوه است که به نظر دشوارترین بازی را دارد. آذرخش این هفته ها سیمای یک مدعی را به خود گرفته و به نظر می رسد با حل بخشی از مشکلات مالی این تیم نیم نگاهی به جایگاهی مناسب در نیمه بالای جدول دارد وبرای رقم زدن یک روز دشوار برای شهرداری ساوه مصمم است.

گزارش:احسان نظری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.