کد خبر : 108793
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 دی 1396 - 18:34
-

غیاثی: هیات فوتبال قم شرایط تیمداری نداشت/ تا پایان در مسابقات می مانیم /هیچکدام از برنامه هایم عملیاتی نشد

غیاثی: هیات فوتبال قم شرایط تیمداری نداشت/ تا پایان در مسابقات می مانیم /هیچکدام از برنامه هایم عملیاتی نشد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید مهدی غیاثی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: هر چند تیم فوتسال هیات فوتبال قم به لیگ دسته یک کشور سقوط کرد، ولی تا پایان لیگ با قوت و تمام توان خود در مسابقات شرکت می کنیم.تا پایان مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید مهدی غیاثی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: هر چند تیم فوتسال هیات فوتبال قم به لیگ دسته یک کشور سقوط کرد، ولی تا پایان لیگ با قوت و تمام توان خود در مسابقات شرکت می کنیم.تا پایان مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور سه بازی دیگرباقی مانده است.
وی با اشاره به عوامل موثر در سقوط این تیم گفت: این تیم از اول بسیار با تاخیر بسته شد و حتی بازی اول را انجام نداد، بین اداره کل ورزش و جوانان، هیات فوتسال و حامی مالی مشکلاتی ایجاد شد که هیات فوتبال با وجودی که برنامه و پشتوانه کافی برای تیم داری نداشت وارد این عرصه شد.
غیاثی اظهار داشت: ساختار مدیریتی و فنی بازی تیم ضعیف بسته شد و بازیکنان جوان و بی تجربه در این تیم عضو شدند به گونه ای که ۱۲ هفته تنها ۲ امتیاز کسب کرده بودند.
سرمربی تیم فوتسال هیات فوتبال قم ادامه داد: بعد از هفته دوازدهم بنده مسئولیت را پذیرفتم و برنامه ها و امکانات مورد نیاز تیم برای بقا در لیگ برتر را در چهار صفحه به هیات فوتبال ارسال کردم ولی هیچ کدام عملیاتی نشد.
غیاثی خاطرنشان کرد: هیات فوتبال دنبال این بود که وضعیت تیم با همین بازیکنان جوان و کم تجربه ادامه پیدا کند تا پخته تر شوند ولی در لیگ برتر نمی توان به این وضعیت اکتفا کرد.
وی ادامه داد: وظیفه هیات فوتبال، تیم داری نیست و بودجه لازم و کافی را ندارد به همین دلیل نباید در این مباحث ورود داشته باشد و با این وضعیت و امکانات، هر کجا ورود کند با شکست مواجه خواهد شد.
وی با اشاره به سرنوشت آینده این تیم ریشه دار قمی گفت: این تیم با پشتوانه مالی و اختصاص امکانات و بسته شدن در زمان مقرر می تواند بار دیگر به لیگ برتر باشگاه های کشور بازگردد.
غیاثی خاطرنشان کرد: این تیم نیاز به بدنسازی، اردو و تقویت از نظر بازیکن نیازمند است تا بتواند خود را برای صعود دوباره به لیگ برتر آماده کند.
وی ادامه داد: اگر این تیم سال آینده به غیر از نام هیات فوتبال و با امکانات بهتر در لیگ دسته یک حضور پیدا کند قادر به صعود به لیگ برتر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.