کد خبر : 108731
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 دی 1396 - 10:40
دسته‌بندی نشده
-

شهر قدسی‌ها شش نفره بازی کردند!/ وساطت گیتی‌پسندی‌ها برای عدم کارت زرد داور به بازیکن پارسیان!

شهر قدسی‌ها شش نفره بازی کردند!/ وساطت گیتی‌پسندی‌ها برای عدم کارت زرد داور به بازیکن پارسیان!
در ديدار تيم‌هاي گيتي‌پسند اصفهان و پارسيان شهر قدس، تيم ميزبان پس از به ثمر رساندن گل اول بازي 9بار دروازه‌اش گشوده شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در هفته بیست و سوم لیگ‌برتر فوتسال کشور در اصفهان با بازی دو تیم گیتی‌پسند اصفهان و پارسیان شهر قدس که یکی برای قهرمانی و یکی برای فرار از سقوط می‌جنگید، نتیجه ٩ بر یک به سود اصفهانی‌ها رقم خورد. در این دیدار که به نوعی شیرازه کار در نبود خوراکچی از دست شهر قدسی‌ها درآمده بود، برای گیتی‌پسند حسن‌زاده یک گل، عروجی و عباسی هر کدام ٢ گل و اسماعیل پور سه گل به ثمر رساندند ضمن اینکه تک گل پارسیان را علی عابدین به ثمر رساند.
این بازی نیز خالی از حاشیه‌های جالب نبود که در ادامه می‌خوانید:
*در حالی که استقبال کم هواداران و حضور کم رنگ اصحاب رسانه برای پوشش خبری بازی به شدت توی ذوق می‌زد، خوش و بش صمیمانه خوراکچی با کادر گیتی‌پسند و حسین شمس و حضور حضور تارقلی‌زاده رئیس دپارتمان فوتسال آسیا در سالن پیروزی از جذابیت‌های این بازی پرهیجان بود.
*محروم بودن محمود خوراکچی از نیمکت‌نشینی و هدایت تیمش از روی سکو تیم پارسیان را دچار مشکل کرده بود هر چند که او و حسین شمس از بیرون و داخل زمین بارها به داور بازی اعتراض کرده و از روند داوری نیز راضی به نظر نمی‌رسیدند.
*در این بازی اقداماتی در خصوص اختصاصی‌ سازی جایگاه خبرنگاران توسط هیات فوتبال اصفهان و جلوگیری از ورود افراد غیررسانه‌ای و ساخت میکزون برای راحتی و نظم کاری اصحاب رسانه انجام شده بود هر چند که برخورد نامناسب یکی از سربازان نیروی انتظامی با یکی از خبرنگاران کام اصحاب رسانه را در این بازی تلخ کرد.
*در اواخر نیمه‌دوم تیم پارسیان به دستور خوراکچی دست به پاورپلی زد اما به هنگام ورود به این سیستم، مربی پارسیان به اشتباه شش بازیکن را به میدان فرستاد. نکته جالب اینکه گلر پارسیان به اصرار مربی در حالی به داخل زمین هل داده شد که عابدین داخل زمین بود که بلافاصله نیز داور دستور توقف بازی داد. داور که شاهد ورود گلر به زمین بود و آماده دادن کارت زرد بود با پادرمیانی کشاورز و جمعی از گیتی‌پسندی‌ها استدلال بر غیرعمد بودن این جریان و هل داده شدن گلر پارسیان به زمین از دادن کارت صرف‌نظر کرد.
*در این بازی گلر پارسیان با وجود دریافت ٩ گل حدود ۱۴ سیو داشت و توانست در ۶موقعیت تک به تک و سه موقعیت صددرصد دیگر نیز از دروازه خود محافظت کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.