کد خبر : 109129
تاریخ انتشار : شنبه 9 دی 1396 - 12:37
-

نظری:بازگشتم به تهران با اجازه شمسایی بود/از نظر روحی وضعیت خوبی نداشتم/یک سیب را به بالا پرت کنید تا رسیدن به زمین هزار دور می‌چرخد

نظری:بازگشتم به تهران با اجازه شمسایی بود/از نظر روحی وضعیت خوبی نداشتم/یک سیب را به بالا پرت کنید تا رسیدن به زمین هزار دور می‌چرخد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مصطفی نظری در مورد درگیری که با جواد اصغری مقدم در تمرینات تاسیسات دریایی داشته اظهار داشت: یک مشکل کوچک بین ما به وجود آمد که همان روز تمام شد، نمی‌دانم چرا این مسئله کوچک و درون تیمی به این اندازه بزرگ شد. وی ادامه داد: من به خاطر شرایط

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مصطفی نظری در مورد درگیری که با جواد اصغری مقدم در تمرینات تاسیسات دریایی داشته اظهار داشت: یک مشکل کوچک بین ما به وجود آمد که همان روز تمام شد، نمی‌دانم چرا این مسئله کوچک و درون تیمی به این اندازه بزرگ شد.

وی ادامه داد: من به خاطر شرایط روحی بدی که داشتم پیش از بازی با آتلیه طهران قم به تهران برگشتم. البته بازگشتم به تهران با اجازه وحید شمسایی بود و هیچ قهری هم مطرح نبود. نمی‌توانم به خیلی از مسائل اشاره کنم اما از نظر روحی وضعیت خوبی نداشتم.

دروازه‌بان تیم فوتسال تاسیسات دریایی افزود: هر اتفاقی که در تیم ما رخ می‌دهد بعضی از دوستان آن را به اتفاقات اول فصل ربط می‌دهند. من هیچ اختلافی با شمسایی ندارم و با اجازه او به تهران برگشتم اما برخی از دوستان در برخی رسانه‌ها فقط حاشیه‌سازی می‌کنند و فکر آبروی کسی هم نیستند و می‌گویند فلانی اخراج شده. جالب است که زمانی که در روسیه بودم در یک بازی از داور کارت قرمز گرفتم اما برخی دوستان گفتند که نظری از تیمش اخراج شده است! دوستان لطف کنند همین امروز به تمرین بیایند تا ببینند هیچ مشکلی نیست.

نظری در خصوص قهرمانی احتمالی مس در لیگ برتر و اینکه آیا از نتیجه‌ای که تاسیسات دریایی گرفته راضی است، گفت: با توجه به کسری بودجه‌ای که در ابتدای فصل داشتیم، نتیجه‌ای که گرفتیم بد نبود اما از نظر مهره‌هایی که داشتیم می‌خواستیم به قهرمانی برسیم که نشد. مس تقریبا قهرمان شده و ما و گیتی‌پسند برای نایب قهرمانی می‌جنگیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با وجود حواشی زیاد بازهم برای فصل آینده در تیم تاسیسات دریایی می‌ماند، عنوان کرد: من مشکلی با وحید شمسایی ندارم، اتفاقا تاسیسات تنها تیمی است که ۴ سال در آن مانده‌ام این هم به خاطر این است که کادرفنی و کادر باشگاه را قبول دارم. هیچ حرف و حدیثی وجود ندارد اما اگر یک سیب را به بالا پرت کنید تا رسیدن به زمین هزار دور می‌چرخد.

منبع:میزان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام یکشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۸:۴۷

برو بابا تو هر تیمى میرى هفته اى یکبار اخراج میشى بهتر برى سیب بفروشى!!!سعى کن فقط سیب رو نندازى بالا !!!