کد خبر : 109324
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 دی 1396 - 11:27
-

بابایی: نمی‌دانم چرا بازیکنان به تهران می‌آیند فقط راه‌ می‌روند؟/ قرعه لیگ یکباره تغییر کرد

بابایی: نمی‌دانم چرا بازیکنان به تهران می‌آیند فقط راه‌ می‌روند؟/ قرعه لیگ یکباره تغییر کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،زیور بابایی درباره شکست تیمش مقابل دانشگاه آزاد اسلامی در هفته نخست دور برگشت لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: نمی‌دانم جریان چیست که وقتی بازیکنان به تهران می‌آیند مقابل دانشگاه فقط راه می‌روند! سال گذشته هم همین طور بود با این تفاوت که امسال ۵ گل کمتر خوردیم. وی افزود:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،زیور بابایی درباره شکست تیمش مقابل دانشگاه آزاد اسلامی در هفته نخست دور برگشت لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: نمی‌دانم جریان چیست که وقتی بازیکنان به تهران می‌آیند مقابل دانشگاه فقط راه می‌روند! سال گذشته هم همین طور بود با این تفاوت که امسال ۵ گل کمتر خوردیم.

وی افزود: بازی آخر نیم‌فصل ما مقابل پالایش نفت آبادان بود. بازی سنگینی که ۲ بازیکن اصلی‌مان آسیب‌دیده بودند. فشار بی‌اندازه‌ای به بازیکنانم وارد شد و بدن‌هایشان خالی کرد. بعد هم بازی سنگین دیگری مقابل دانشگاه آزاد داشتیم. قرعه بسیار بدی بود و اصلا نتوانستیم بازیکنان را ریکاوری کنیم. همه جای دنیا تیم‌ها نیم‌فصل استراحت دارند اما برای ما این طور نبود.

سرمربی حفاری درباره عدم تعطیلات نیم‌فصل، عنوان کرد: قرار بود لیگ مردادماه شروع شود اما به دلیل حضور تیم ملی در بازی‌های داخل سالن آسیا، سرمربی تیم ملی عنوان کرد بهتر است مسابقات لیگ بعد از بازی‌های تیم ملی باشد. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که یکباره قرعه لیگ تغییر کرد و به ما گفتند در بازی اول باید به مصاف دانشگاه آزاد برویم. نمی‌خواهم باخت‌مان را توجیه کنم چرا که آن روز، روز خوب ما نبود اما ای کاش استراحتی بین نیم‌فصل قرار می‌دادند.

بابایی افزود: به خاطر بازی‌های تیم ملی با ایتالیا و روسیه، لیگ تعطیل شد و این فشردگی‌ها به همین دلیل است. ما هنوز ۲ بازیکن آسیب‌دیده را داریم که در بازی با دانشگاه آزاد یکی از آنها به میدان رفت اما نتوانست بازی خودش را به نمایش بگذارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.