کد خبر : 109306
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 دی 1396 - 9:53
-

جدیدی زاده: برای صدرنشینی به تفاضل گل بالا نیاز داشتیم

جدیدی زاده: برای صدرنشینی به تفاضل گل بالا نیاز داشتیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رز جدیدی زاده در خصوص ثبت ۳۳ گل برابر تیم البرز زنجان اظهار داشت: در بازی هفته قبل مقابل حفاری نتیجه تساوی را به دست آورده بودیم. تیم پالایش و حفاری هم امتیاز بود و با تفاضل دو،سه گل از این تیم در صدر قرار داشتیم. برای این که در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رز جدیدی زاده در خصوص ثبت ۳۳ گل برابر تیم البرز زنجان اظهار داشت: در بازی هفته قبل مقابل حفاری نتیجه تساوی را به دست آورده بودیم. تیم پالایش و حفاری هم امتیاز بود و با تفاضل دو،سه گل از این تیم در صدر قرار داشتیم. برای این که در صدر جدول جایگاه خود را حفظ کنیم به تفاضل گل بالاتری نیاز داشتیم.

وی افزود: نتیجه بازی دو تیم دانشگاه و حفاری قابل پیش بینی نبود، به همین دلیل در بازی مقابل بانوان البرز زنجان تعداد  گل های خود را بالا بردیم. با توجه به تجربیاتی که در فصل‌های گذشته داشتیم بازی برابر زنجان را با تعداد گل‌های بالایی پشت سر گذاشتیم. در فصل های گذشته بارها به دلیل تفاضل گل کمتر عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی را از دست داده بودیم. نمی‌خواستیم این اتفاق دوباره رخ بدهد.

سرمربی تیم پالایش آبادان ادامه داد: لیگ امسال با سال‌های گذشته متفاوت است. در لیگ امسال تیم‌ها با قدرت بالاتری حاضر شده‌اند و نمی‌توان نتیجه مسابقات را پیش بینی داشت.بر همین اساس نگاه حرفه‌ای داشتیم و بازی خود را با تعداد گل بالا پشت سر گذاشتیم.

جدیدی زاده یادآورشد: در فضای مجازی با کامنت‌ها و انتقاداتی روبه‌رو شدم که این ایراد را گرفته بودند که چرا ناجوانمردانه بازی کرده‌ایم و در بازی۳۳ گل را به ثمر رسانده بودیم. این نقدها خیلی خوشایند نبود.

وی تصریح کرد: در بازی برابر تیم بانوان البرز زنجان از بازیکنان جوان استفاده کردیم. سه بازیکن اصلی ما مصدوم بود و فرصتی فراهم شد تا بازیکنان جوانتر نیز محک بخورند. با توجه به این که بازی‌های سختی در پیش داریم به بازیکنان اصلی و مصدوم استراحت دادیم.

سرمربی پالایش نفت اظهار داشت: تیم البرز نیز از بازیکنان جوانی استفاده کرده است و باید از این تیم تشکر کرد که به رغم جوان بودن تیم شان اما در لیگ حضور پیدا کرده اند. تیمی با بازیکنان با اخلاق.

رز جدیدی زاده گفت: در این هفته برابر دختران کویر کرمان بازی داریم. تیمی که از بازیکنان دونده و خوبی برخوردار است. در شرایطی برابر این تیم بازی می‌کنیم که این بازی در کرمان برگزار می شود و بحث زلزله کمی استرس برای بازیکنان به وجود آورده است. همچنین فرزانه توسلی را هم به احتمال بسیار در اختیار نداریم.

وی تاکید کرد: لیگ بسیار خوبی را امسال شاهد هستیم. بازیکنان خوبی نیز از لیگ به تیم ملی دعوت شده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.