کد خبر : 109312
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 دی 1396 - 10:11
-

شریفی:پشت پرده سقوط تیم های لیگ برتری قم را با مردم در میان می گذارم/آینده فوتسال قم را تاریک می بینم

شریفی:پشت پرده سقوط تیم های لیگ برتری قم را با مردم در میان می گذارم/آینده فوتسال قم را تاریک می بینم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عضو هیات رئیسه هیات فوتبال استان قم گفت: بعد از پایان لیگ برتر فوتسال( دو هفته آینده) پشت پرده سقوط تیم فوتبال صبای قم و تیم فوتسال هیات فوتبال را از لیگ برتر باشگاه های کشور به لیگ دسته یک به صورت شفاف با مردم در میان می گذارم. ناصر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عضو هیات رئیسه هیات فوتبال استان قم گفت: بعد از پایان لیگ برتر فوتسال( دو هفته آینده) پشت پرده سقوط تیم فوتبال صبای قم و تیم فوتسال هیات فوتبال را از لیگ برتر باشگاه های کشور به لیگ دسته یک به صورت شفاف با مردم در میان می گذارم.

ناصر شریفی خاطرنشان کرد: در مورد چرایی سقوط تیم لیگ برتری صبا و نماینده مقتدر و با سابقه فوتسال قم در دوره های گذشته به لیگ دسته یک، حرف های گفتنی زیاد وجود دارد و نمی دانم چرا برخی سکوت کرده اند.
وی ادامه داد: چرا کسی پاسخگو نیست که به چه دلیل تیم فوتسال هیات فوتبال قم در سه بازی، ۲۶ گل دریافت کرده است؟ بنده سعی دارم با سند و مدرک پشت پرده مسائلی که باعث شده وضعیت فوتبال و فوتسال قم به اینجا برسد را بازگو کنم.
شریفی که سال ها در تیم های لیگ برتری قم به عنوان سرپرست ومدیرعامل فعالیت داشت، اظهار داشت: آینده فوتسال قم را به دلیل اینکه روی پایه ها، آنگونه که باید خوب کار نشده، تاریک می بینم.
وی ادامه داد: وضعیت فوتسال قم تا متولدان ۷۴ و ۷۵ خوب بود و می توانست پاسخگوی نیاز فوتسال قم در لیگ برتر باشد ولی به دلیل اینکه بعد از آن روی پایه ها کار نشده، وضعیت مناسبی ندارد.
شریفی بیان داشت: وضعیت فوتسال قم در صورتی خوب می شود که یک آکادمی قوی تاسیس و روی تیم های پایه و نخبه های فوتسال کار شود.
وی ادامه داد: اگر روی تیم های پایه کار شود و عده ای نیز شیطنت نکنند، قم بار دیگر به دوران اوج خود در فوتسال نزدیک خواهد شد.
شریفی اظهار داشت: تیم فوتسال قم سال آینده در لیگ دسته یک باید با قوت وارد شده و بتواند با پشتوانه تیم امید بار دیگر به لیگ برتر بیاید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

آقای فک سه شنبه , ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰:۵۹

جناب شریفی شما خودتون باید برای این سال هایی که در فوتسال قم حق خوری کردی و پول یامفت برای پسرت علی گرفتی جواب بدی.
اگر قرار به افشا باشد
به صاحبان ارم کیش و ماهان تندیس و کیش ایر و یاسین پیشرو و… بگید شروع به افشا کنند.
این را هم بگو چرا همه از شما فراری هستن و دوست ندارن حتی یه سلام و علیک معمولی باشه بکنند.
چون آبروی خود را بیشتر دوست دارن.

کامران سه شنبه , ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰

حرف های آقای شریفی برای شما خواندنی هست برای مردم قم جک هست. ایشان خودش یکی از دلایل نابودی فوتسال قم هست. هر اسپانسری به قم آمده خود ایشان بیچاره کرده طرف رو و کاری کرده که فرار کنه بره. تیم فوتسال هیئت هم تا نیم فصل در اختیار ایشان و اعوان و انصارش بود که دو امتیاز گرفت. مهم ترین عامل بدبختی فوتسال قم هست و با پروریی دم از افشاگری می زنه

نیروگاه سه شنبه , ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۵

آقای شریفی شما در ظاهر خوب صحبت میکنید در صورتیکه رفتار و عملکرد شما چیز دیگری را مشخص میکند.شما کسی هستید که همه ی اسپانسرهای ورزش قم را در این چندسال اخیر یکی یکی فراری دادید. فقط بدلیل اینکه بدنبال منافع خودتون هستید. قطعا یکی از عوامل سقوط تیم فوتسال هیئت فوتبال قم شخص شماست در حالیکه خودتونو پنهان میکنید. تنها کاری که میتونید برای ورزش قم بخصوص فوتسال انجام بدید اینست که دست از سر فوتسال قم بردارید بدون شک با این تصمیم باعث خواهید شد که فوتسال قم به روزهای خوب خود برگردد.