کد خبر : 109328
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 دی 1396 - 11:30
-

لطفی:همین که جزو ۱۰ بازیکن برتر قرار گرفتم، برایم کافی است/امیدوارم موفقیت‌های امسال من با قهرمانی مس تکمیل شود

لطفی:همین که جزو ۱۰ بازیکن برتر قرار گرفتم، برایم کافی است/امیدوارم موفقیت‌های امسال من با قهرمانی مس تکمیل شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،توحید لطفی درباره قرار گرفتن در میان ۱۰ بازیکن برتر جوان فوتسال جهان اظهار داشت: امسال سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشتم و موفقیت‌های زیادی کسب کردم. البته انتظار چنین چیزی نداشتم و پس از قرار گرفتن جزو سه بازیکن برتر آسیا، این بهترین خبر بود. وی با بیان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،توحید لطفی درباره قرار گرفتن در میان ۱۰ بازیکن برتر جوان فوتسال جهان اظهار داشت: امسال سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشتم و موفقیت‌های زیادی کسب کردم. البته انتظار چنین چیزی نداشتم و پس از قرار گرفتن جزو سه بازیکن برتر آسیا، این بهترین خبر بود.

وی با بیان اینکه تصور نمی‌کرد سایت فوتسال پلنت بهترین بازیکنان جوان فوتسال جهان را معرفی کند، در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می‌کند به عنوان برترین بازیکن جوان دنیا برسد، گفت: همین که جزو ۱۰ بازیکن برتر قرار گرفتم، برایم کافی است. البته باید بگویم این عنوان را مدیون همه مربیان و بازیکنانی هستم که با بازی کنار آنها به این جایگاه رسیدم.

ملی‌پوش فوتسال کشورمان درباره عملکرد بسیار خوب تیم مس سونگون که یک امتیاز تا قهرمانی لیگ برتر فاصله دارد، تصریح کرد: امیدوارم موفقیت‌های امسال من با قهرمانی مس تکمیل شود و سال آینده با تلاش بیشتر، موفقیت‌هایی برای ایران کسب کنیم. خدا را شکر تفاضل گل زیادی با تأسیسات دریایی داریم و رسیدن این تیم به ما غیرممکن است. تلاش می‌کنیم در دو دیدار باقیمانده و بدون هیچ حرف و حدیثی به قهرمانی دست یابیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.