کد خبر : 109320
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 دی 1396 - 11:23
-

کریمی: مقابل حفاری فرصتی برای تکرار اشتباه نداشتیم/همه بازیکنان دوست دارند مقابل فرشته کریمی و فاطمه اعتدادی بازی‌های خوبی را ارائه دهند

کریمی: مقابل حفاری فرصتی برای تکرار اشتباه نداشتیم/همه بازیکنان دوست دارند مقابل فرشته کریمی و فاطمه اعتدادی بازی‌های خوبی را ارائه دهند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرشته کریمی درباره بازی مقابل ملی حفاری و کسب پیروزی اظهار کرد: بازی مقابل ملی حفاری بسیار برای ما مهم بود چرا که در نیم فصل نخست از روی بدشانسی دو بازی مهم خود را مقابل دو تیم خوب واگذار کردیم و دیگر فرصتی برای اشتباه نداشتیم. برای جبران این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرشته کریمی درباره بازی مقابل ملی حفاری و کسب پیروزی اظهار کرد: بازی مقابل ملی حفاری بسیار برای ما مهم بود چرا که در نیم فصل نخست از روی بدشانسی دو بازی مهم خود را مقابل دو تیم خوب واگذار کردیم و دیگر فرصتی برای اشتباه نداشتیم. برای جبران این نتیجه تمرین کردیم و نتیجه آن را با کسب پیروزی مقابل حفاری به دست آوردیم، در ادامه راه نیز تمرینات خود را برای جبران ادامه خواهیم داد تا نتیجه خوبی در لیگ به دست آوریم.

او در ادامه افزود: حفاری یکی از تیم‌های قدرتمند است که ملی پوشان خوبی را نیز در ا ختیار دارد. در زمین با بازیکنان ملی حفاری رقیب  اما بیرون از زمین با یکدیگر رفیق هستیم. بازی بسیار متفاوتی ارائه کردیم و من از برد تیمم خوشحال و از باخت دوستانم ناراحت بودم. احترام زیادی برای ملی حفاری قائل هستم. در بازی های برابر هر تیمی که اشتباه کمتری را داشته باشد برنده از زمین خارج می‌شود.

ملی‌پوش فوتسال بانوان ایران در ادامه درباره واگذاری نتیجه در نیم  فصل نخست رقابت‌ها به ملی حفاری بیان کرد:‌ در بازی مقابل ملی حفاری و پالایش نفت آبادان در نیم فصل نخست مستحق باخت نبودیم به همین دلیل می‌گویم که دیگر فرصتی برای اشتباه نداشتیم و باید هر طور که می‌توانستیم سه امتیاز این بازی را به دست می‌آوردیم.

او درباره شانس قهرمانی دانشگاه آزاد در لیگ برتر فوتسال بانوان بیان کرد: هر سه تیم دانشگاه آزاد، ملی حفاری و پالایش نفت آبادان به یک اندازه شانس قهرمانی را دارند. اگر بتوانیم مقابل پالایش نفت آبادان نیز پیروزی کسب کنیم و ملی حفاری و نفت نیز تساوی کسب کنند، ما می‌توانیم قهرمان شویم.

کریمی در پاسخ به این سوال که بازیکنان سایر تیم‌ها برای نشان دادن خود به سرمربی تیم ملی مقابل دانشگاه آزاد با انگیزه بسیار بالایی بازی می‌کنند، تصریح کرد: بله درست است. همه بازیکنان دوست دارند مقابل فرشته کریمی و فاطمه اعتدادی بازی‌های خوبی را ارائه دهند و به نحوی بازی خود را به شهرزاد مظفر نشان دهند اما ما نیز باید از این فرصت استفاده کنیم و بازی‌های خوبی را ارائه دهیم. من ۱۲ سال است که شاگرد مظفر هستم و در طول این مدت حتی یک روز تمرین تکراری با او نداشتیم، هر روز از علم مظفر استفاده می کنیم، برای هر بازی با تکنیک متفاوت تمرین می‌کنیم. قبول دارم که بازیکنان برای نشان دادن خود از جان و دل مایه می‌گذارند اما ما که هر روز از تمرینات مظفر استفاده می کنیم باید تلاش خود را بیشتر کنیم.

فرشته کریمی درباره حضور بچه‌های کار در دیدار دو تیم دانشگاه آزاد و ملی حفاری بیان کرد: حمیده حمیدی مربی دروازه‌بانان تیم ملی، مدتی است که با هزینه خودش به بچه‌های کار تمرین می‌دهد. قرار بر این بود که من در تمرین‌های آن‌ها حاضر شوم اما به دلیل فشردگی تمرین‌ها و برگزاری مسابقات در روز جمعه این امر محقق نشد و در نتیجه حمیدی چند تن از بچه‌های کار را به سالن مسابقه آورد تا از نزدیک بازی ما را شاهد باشند. بازی را تماشا کردند و از دیدن بازی نیز لذت بردند و ما نیز از در کنار بودن آنها لذت بردیم. این‌ها بچه‌های فوتسال هستند و هر کس که بتواند لباس و گرمکن ورزشی را برای آن‌ها تهیه کند کار قشنگ و مثبتی را انجام داده است،  به هیچ وجه دوست ندارم کسی از این بچه‌ها برای کار تبلیغاتی سوء استفاده کند، هر کس که می‌تواند بدون هیچ چشمداشتی به این بچه‌ها کمک کند. این بچه ها با وجود تمام سختی ها دوست دارند یاد بگیرند. زمانی‌که بچه ها به آرزوهایشان می رسند احساس می کنند خدا صدای آنها را شنیده است، این کار دلی است و هرکس می تواند کمک کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.