کد خبر : 109382
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1396 - 21:19
-

احمدی: با یک گلر و ۸ بازیکن خنده‌دار است که از صعود صحبت کنم/ علاقه‌ای به سرمربی بازیکن بودن ندارم/ وضعیت تیمداری روز به روز بدتر می‌شود

احمدی: با یک گلر و ۸ بازیکن خنده‌دار است که از صعود صحبت کنم/ علاقه‌ای به سرمربی بازیکن بودن ندارم/ وضعیت تیمداری روز به روز بدتر می‌شود

ایمان احمدی بازیکن باتجربه تیم استقلال نوین ماهشهر که پس از کناره‌گیری سیدمهدی ابطحی بعنوان سرمربی این تیم انتخاب شد، در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران از مشکلات عدیده تیمش سخن گفت. سرمربی تیم استقلال نوین ماهشهر درمورد بازی با رعدپدافند اصفهان گفت: بازی خوبی بود. چون تیم‌ها در تعطیلات نیم فصل بودند و از

ایمان احمدی بازیکن باتجربه تیم استقلال نوین ماهشهر که پس از کناره‌گیری سیدمهدی ابطحی بعنوان سرمربی این تیم انتخاب شد، در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران از مشکلات عدیده تیمش سخن گفت.

سرمربی تیم استقلال نوین ماهشهر درمورد بازی با رعدپدافند اصفهان گفت: بازی خوبی بود. چون تیم‌ها در تعطیلات نیم فصل بودند و از شرایط مسابقات دور بودند، طبیعتا از شرایط آرمانی به دور بوده و دیدارهای اول را سخت می‌کند. مخصوصا برای تیم ما که مشکلات زیادی داشت و دارد. اما هرچه از دقایق بازی گذشت تیم ما بر جریان مسابقه مسلط شد که خداراشکر به ۳ امتیاز بازی نیز رسیدیم.

وی درخصوص شرایط تیمش اظهار کرد: چون تیم ما با مسئولیت و تضمین تامین مخارج تیم توسط فرماندار ماهشهر بسته شده بود، با تغییر فرماندار به مشکل شدید مالی برخورد کرده‌ایم و متاسفانه ۷ بازیکن از تیم جدا شده‌اند.

احمدی در پاسخ به این سوال که آیا به صعود از گروه فکر می‌کنند، تصریح کرد: وقتی شما تیمی دارید که با یک گلر و ۸ بازیکن تمرین می‌کند، خنده‌دار خواهد بود که از صعود صحبت کنم آن هم در لیگ یک که واقعا هر بازی یک جنگ تمام عیار است. ما فقط سعی داریم که سهمیه شهر ماهشهر در لیگ یک را حفظ کنیم هرچند کار بسیار دشواری است اما امیدوارم با لطف خداوند و با تلاش بچه‌ها بتونیم به این مهم دست یابیم زیرا در وضعیتی هستیم که از مسائل حرفه‌ای به دور است.

ایمان احمدی در خصوص انتخابش بعنوان سرمربی بازیکن نیز اظهار کرد: بنده علاقه‌ای به سرمربی بازیکن بودن ندارم چون فصل گذشته در تیم حاجی‌منصف قائمشهذ تجذبه آن را داشتم که خیلی برایم سخت گذشت. باشگاه پس از رفتن آقای ابطحی از بنده بعنوان بازیکن باتجربه نظر خواست و بنده نیز آقای احمد باغبانباشی را پیشنهاد کردم زیرا بنظرم یکی از مربیان کاربلد مملکت ما هستند که متاسفانه باشگاه بعلت مشکلات مالی پیشنهادم را نپذیرفت. آقای ثابت مدیرعامل محترم باشگاه از بنده خواستند فعلا مسئولیت تیم را برعهده بگیرم تا جلسه‌ای با فرماندار جدید برگزار کنند تا تکلیف تیم مشخص شود.

وی افزود: متاسفانه روز به روز وضعیت تیمداری در فوتسال بدتر و بدتر می‌شود و این مسئله شایسته بازیکنان فوتسال کشور که داعیه‌ی قهرمانی در جهان را دارد، نیست و امیدوارم کمیته فوتسال فکری به حال این وضعیت بکند و راهکار جدیدی در نظر بگیرد نه اینکه فقط هرساله به فکر برگزاری بازی‌ها در هر شرایطی باشند.

احمدی در پایان گفت: از پایگاه خبری فوتسال ایران که برای اعتلای فوتسال زحمت می‌کشد تشکر می‌کنم و ما فوتسالی‌ها قدردان زحمات شما هستیم. امیدوارم با کمک اهالی رسانه شرایط فوتسال به سمت بهبودی برود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.