کد خبر : 109343
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1396 - 11:02
-

ناظم الشریعه: شاهد ثمرات «رنسانس» در فوتسال ایران هستیم/ فدراسیون و وزارت ورزش باید از ما حمایت کنند

ناظم الشریعه: شاهد ثمرات «رنسانس» در فوتسال ایران هستیم/ فدراسیون و وزارت ورزش باید از ما حمایت کنند
سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: هم فدارسیون فوتبال و هم وزارت ورزش باید از فوتسال حمایت کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم‌الشریعه در مورد انتخاب حسین طیبی به عنوان یکی از ۱۰ بازیکن برتر فوتسال جهان در سال ۲۰۱۷ اظهار داشت: این افتخار بزرگی برای فوتسال ایران است و به قول معروف شاهد ثمرات «رنسانس در فوتسال ایران» هستیم.

وی در خصوص اینکه چه اتفاقی رخ داده که در تمام بخش‌ها، فوتسال ایران نماینده‌ای در بین ۱۰ نفر برتر جهان دارد، عنوان کرد: ما کلی هزینه می‌کنیم که پرچم ایران بالا برود و خوشبختانه فوتسال ایران شرایطی دارد که در دنیا صاحب برند شده است. ما سال‌ها است که فراتر از آسیا هستیم و دنیا روی ما حساب می‌کند. تمام این موفقیت‌ها هم به خاطر زحمات همه مربیان ایران است.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان افزود: اگر هیچکدام از ایرانی‌ها هم در نهایت به عنوان بهترین جهان انتخاب نشوند هم هیچ‌ اتفاقی رخ نمی‌دهد. ما در همه زمینه‌‌ها برای بالا بردن پرچم کشورمان در جهان هزینه می‌کنیم اما فوتسال به همین راحتی نام کشورمان را در دنیا مطرح می‌کند.

ناظم‌الشریعه خاطرنشان کرد: ما باید قدر فوتسال را بدانیم، هم فدارسیون فوتبال و هم وزارت ورزش باید از فوتسال حمایت کنند. اگر فوتسال به موفقیتی رسیده حاصل ۲۰ سال زحمت همه اهالی فوتسال است.

منبع:میزان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.