کد خبر : 109357
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1396 - 13:01
-

کفاشیان: درخواست میزبانی اردبیل برای مسابقات بین المللی را به کنفدراسیون AFC خواهیم داد

کفاشیان: درخواست میزبانی اردبیل برای مسابقات بین المللی را به کنفدراسیون AFC خواهیم داد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کفاشیان روز سه شنبه در بازدید از ورزشگاه ۶ هزار نفری رضازاده اردبیل گفت: این ورزشگاه قابلیت برگزاری مسابقات فوتسال جام باشگاههای آسیا ، بین المللی و جهانی را دارد. رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا همچنین اظهار کرد: ما درخواست میزبانی اردبیل برای جام باشگاههای آسیا و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کفاشیان روز سه شنبه در بازدید از ورزشگاه ۶ هزار نفری رضازاده اردبیل گفت: این ورزشگاه قابلیت برگزاری مسابقات فوتسال جام باشگاههای آسیا ، بین المللی و جهانی را دارد.
رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا همچنین اظهار کرد: ما درخواست میزبانی اردبیل برای جام باشگاههای آسیا و قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی که در سال آینده برگزاری خواهد شد را به کنفدراسیون AFC خواهیم داد.
او گفت: میزبانی مسابقات بین المللی شرایط خاصی دارد و ورزشگاه رضازاده اردبیل حتی در حد و اندازه ورزشگاههای تایلند که مسابقات جهانی فوتسال در آن برگزار شد، است.
وی همچنین افزود: اردبیل استان گردشگری بوده و هتل ها و محل اسکان تیم ها نیز مطلوب است و انشاالله سال آینده شاهد میزبانی استان اردبیل در مسابقات فوتسال خواهیم بود.
علی کفاشیان برای برگزاری مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان اردبیل به اردبیل سفر کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.