کد خبر : 109400
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 دی 1396 - 12:28
-

رای‌گیری فوتسال پلنت رسما آغاز شد/ اعلام اسامی برترین‌های سال۲۰۱۷ فوتسال جهان در روز ۱۰ژانویه

رای‌گیری فوتسال پلنت رسما آغاز شد/ اعلام اسامی برترین‌های سال۲۰۱۷ فوتسال جهان در روز ۱۰ژانویه
راي‌گيري سايت جهاني فوتسال پلنت در خصوص انتخاب برترين‌هاي سال 2017 جهان از روز گذشته رسما آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رای‌گیری رسمی سایت جهانی فوتسال پلنت برای انتخاب برترین‌های فوتسال جهان در آیتم‌های مختلف اعلام شده از روز گذشته رسما آغاز شد و لینک اختصاصی رای‌گیری، به ایمیل شخصی رای‌دهندگان ارسال شد.

در این شیوه هر یک از رای‌دهندگان می‌توانند به ۵ گزینه برتر از ۱۰ گزینه اعلام شده در هر بخش، با نظر خود به ترتیب از عالی ترین تا بهترین گزینه امتیازات ۵، ۴، ۳، ۲ و یک بدهند تا ضمن مشخص شدن ۵ گزینه برتر جهان، حائز رتبه برتر و نفرات پس از آن مشخص شود.

از فوتسال ایران در بخش بهترین سرمربی ملی جهان: سیدمحمد ناظم الشریعه، بهترین بازیکن جهان: حسین طیبی، بهترین بازیکن جوان جهان: توحید لطفی، بهترین تیم‌های ملی جهان: تیم‌ملی فوتسال ایران و تیم فوتسال امید ایران و در بخش بهترین دروازه‌بان جهان: سپهر محمدی و علیرضا صمیمی کاندیدا هستند.

از میان رای‌دهندگان بین‌المللی این نظرسنجی از ایران نفراتی چون حسین شمس، عباس ترابیان، وحید شمسایی، شهاب سفالمنش، علی صانعی، ناصر صالح، مهدی جاویدی و مهدیار غفاری دارای رای حق رای هستند.

گفتنی است این نظرسنجی فوتسال پلنت که با حمایت شرکت تولیدی آمبرو انجام می‌شود تا ۴۸ساعت آینده به پایان خواهد رسید و نفرات برتر در روز ۱۰ ژانویه رسما اعلام خواهند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.