کد خبر : 109710
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 دی 1396 - 14:47
-

قدردانی گیتی پسند از کمیته فوتسال،سازمان لیگ،کمیته داوران،عوامل برگزاری مسابقات/ تبریک به قهرمان و نایب قهرمان

قدردانی گیتی پسند از کمیته فوتسال،سازمان لیگ،کمیته داوران،عوامل برگزاری مسابقات/ تبریک به قهرمان و نایب قهرمان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران به نقل از سایت باشگاه گیتی پسند،فصل ۹۶ لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با تمام فراز و نشیب هایش با تمام خوبی ها و بدی ها رو به اتمام است فصلی که ابتدا قرار بود خرداد ماه آغاز شود سپس تیرماه سوت آغاز رقابت ها خورده شد. باشگاه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران به نقل از سایت باشگاه گیتی پسند،فصل ۹۶ لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با تمام فراز و نشیب هایش با تمام خوبی ها و بدی ها رو به اتمام است فصلی که ابتدا قرار بود خرداد ماه آغاز شود سپس تیرماه سوت آغاز رقابت ها خورده شد.
باشگاه فرهنگی ورزشی صنایع گیتی پسند بر خود واجب می داند ابتدا از کمیته وسازمان لیگ فوتسال تشکر و قدردانی کند که از همان ابتدای کار با رونمایی از اتوماسیون نشان از اتفاقات جدید در فوتسال داد و سپس با برنامه ریزی لیگ برتر را در جهت پیشرفت و کمک به تیم ملی هدایت کرد ، بدون شک باشگاه های فوتسال هدفی جز خدمت برای بالارفتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران ندارند.
همچنین این باشگاه از کمیته داوران ، دپارتمان داوری و داوران زحمتکش نیز قدردانی می نماید چراکه بر این اعتقاد است بدون شک مظلوم ترین قشر جامعه ورزش داوران زحمت کش هستند.
شاید وقتی یک مسابقه فوتسال برگزار می شود تمام نگاه ها به داخل زمین معطوف شود ولی این باشگاه از زحمات یکایک عوامل اجرائی و خدماتی از جمله نیروی انتظامی ، اداره کل ورزش و جوانان ، هیئت فوتبال ، اصحاب رسانه ، مدیران و کارکنان خدوم گروه صنایع گیتی پسند و… قدردانی می نماید.
وقتی سوت یک مسابقه و لیگ زده می شود همه در تلاش هستند به بالاترین درجه از موفقیت برسند. باشگاه گیتی پسند بر این اعتقاد است مطمئناً تمام بازیکنان و کادرفنی تلاش می کنند تا به قله افتخار تکیه بزنند چرا که در صورت عدم نتیجه گیری اولین شخص متضرر خود آنها خواهند بود ، کسب عنوان سومی تیم فوتسال گیتی پسند در این فصل هشتمین افتخار داخلی این باشگاه را رقم می زند. باشگاهی که با سه عنوان قهرمانی، سه عنوان نایب قهرمانی و دو عنوان سومی برند فوتسال ایران شده و در بعد بین المللی تنها باشگاه ایرانی است که دو عنوان نایب قهرمانی و یک مقام قهرمانی آسیا کسب کرده است.
این باشگاه با تجربه سه سال حضور در آسیا و سه سال حضور در فینال جام باشگاه های آسیا نشان داده تیم های ایرانی اگر سهمیه بیشتر در این رویداد بین المللی داشتند بدون شک آنها هم در سطح بالاتری از ایران رقیب یکدیگر خواهند بود.
جا دارد بابت تلاش مضاعف مجموعه بزرگ مس سونگون و کسب عنوان قهرمانی به نماینده شایسته تبریز تبریک عرض نماییم و امیدواریم مس نماینده شایسته ای برای میهن عزیز ما در جام باشگاه های آسیا باشد. همچنین به مجموعه تاسیسات دریایی بابت نایب قهرمانی لیگ برتر تبریک می گوییم.
در پایان این گزارش یادآور می شویم باشگاه گیتی پسند بر خود افتخار می کند با سرمایه گذاری مناسب در دوسال گذشته در رده های پایه توانسته در هر سه رده سنی به لیگ های برتر راه یافته و جوانان مستعد اصفهانی را به تیم های ملی معرفی کند. همچنین از همراهی سرمایه های اصلی باشگاه که همانا هواداران فهیم گیتی پسند می باشند سپاسگزاری می نماییم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷

بیانیه ای با هدف سرپوش گذاشتن بر همه تهمتها و اعتراضات و فحاشیها و جار و جنجالها و ….

نام ... سه شنبه , ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳

بیانیه ای که بیشتر در آن خودبزرگ بینی و به نوعی با وجود کسب نتیجه ای ضعیف با این همه بازیکن و امکانات و پول سراسر تعریف از خود میباشد