کد خبر : 109734
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 دی 1396 - 11:35
-

دبیری:تا شرایط اینطور باشد به فوتسال برنمی گردیم/از قهرمانی مس خوشحالم، از سقوط پارسیان ناراحت

دبیری:تا شرایط اینطور باشد به فوتسال برنمی گردیم/از قهرمانی مس خوشحالم، از سقوط پارسیان ناراحت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،افشین دبیری مالک باشگاه دبیری تبریز از قهرمانی مس سونگون خوشحال است و از سقوط پارسیان شهرقدس ناراحت. گفتگو با این چهره قدیمی فوتسال که جایش در لیگ امسال خالی بود را بخوانید. این فصل لیگ برتر را چطور دیدی؟ ابتدا جا دارد قهرمانی تیم مس سونگون را تبریک بگویم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،افشین دبیری مالک باشگاه دبیری تبریز از قهرمانی مس سونگون خوشحال است و از سقوط پارسیان شهرقدس ناراحت. گفتگو با این چهره قدیمی فوتسال که جایش در لیگ امسال خالی بود را بخوانید.

این فصل لیگ برتر را چطور دیدی؟

ابتدا جا دارد قهرمانی تیم مس سونگون را تبریک بگویم که برای بار دوم از تبریز یک تیم قهرمان لیگ برتر شد. خوشحالم که تعدادی از بازیکنان خوب ما به این تیم رفتند و تعامل خوبی با آنها داشتیم.احمدی، فخیم و عسگری کهن چند سال با ما بودند و هر کدام به نوبه خودشان وزنه ای هستند و در نایب قهرمانی ما هم خیلی موثربودند. این فصل هم کمک زیادی به مس کردند و مس بدون حاشیه پیش رفت و بیشتر هفته ها در صدر جدول بود و به حقش رسید.

امتیاز تیم شما به پارسیان واگذار شد اما این تیم سقوط کرد.

از این اتفاق خیلی ناراحت هستم.پارسیان می توانست در لیگ برتر بماند.من زمان واگذاری به مدیران این باشگاه گفتم که اگر چند بازیکن دبیری که مانده اند را جذب کنند تیم می ماند.حتی به بازیکنان هم گفتم با شرایط پارسیان کنار بیایند اما مدیران این باشگاه قبول نکردند و متاسفانه تیم سقوط کرد.

فکر می کنید مس قهرمان آسیا بشود؟

امیدوارم این اتفاق بیفتد. متاسفانه ما با رفتن آقای شمسایی شرایطی پیدا کردیم که نشد در آسیا قهرمان شویم و امیدوارم مس با قهرمانی در آسیا باعث خوشحالی هواداران آذربایجانی شود.

جای خالی شما در لیگ حس می شد؟

خوشحالم که در لیگی که نابسامانی زیادی داشت نبودیم.اصلا از کناره گیری خود پشیمان نیستیم. در این لیگ چند تیم به دلیل مشکلات مالی قصد کناره گیری داشتند.زمانی تیمی می خواست کناره گیری کند ۵،۶ تا مشتری بود اما الان تیم را هبه هم کنی کسی قبول نمی کند. متاسفانه آقای سلیمانی با تصمیماتی که گرفت نه تنها به فوتسال خدمت نکرد بلکه خیانت کرد و آقای کفاشیان هم بدون توجه به این مسائل کار را ادامه داد. مطمئن باشید اگر الان یک نظرسنجی بگذارند و بهترین رئیس کمیته فوتسال را انتخاب کنند با اینکه سالهاست خبری از آقای درودگر نیست اکثریت به او را می دهند.

به فکر بازگشت به فوتسال نیستید؟

حقیقتا در حال حاضر نه. تا زمانی که شرایطی پیش بیاید که افرادی بیایند که برخورد نامناسب با اسپانسرها و کسانی که هزینه می کنند نشود ما نمی آییم. فکر نمی کنم فقط ما باشیم و افراد دیگری هم هستند که کار بلد هستند. متاسفانه سلیمانی بنا را خراب کرد و درست کردن این با مشکل است اما هر زمان حس کنیم شرایط خوب شده است بر می گردیم.

منبع:خبرورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.