کد خبر : 109726
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 دی 1396 - 10:05
-

غیاثی:آخرین بازی لیگ برتر را بدون تمرین انجام می‌دهیم/چیزی برای دفاع کردن نداریم

غیاثی:آخرین بازی لیگ برتر را بدون تمرین انجام می‌دهیم/چیزی برای دفاع کردن نداریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمهدی غیاثی  اظهار کرد: هفته‌های زیادی است که تیم مشکلات مالی دارد و با محدودیت‌های زیادی دست به گریبان است، و الا الان وضعیت تیم این نبود و در آخرین رتبه جدول رده‌بندی اولین تیم سقوط کننده به دسته اول نبودیم. وی با بیان اینکه شرایط تیم فوتسال هیأت فوتبال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمهدی غیاثی  اظهار کرد: هفته‌های زیادی است که تیم مشکلات مالی دارد و با محدودیت‌های زیادی دست به گریبان است، و الا الان وضعیت تیم این نبود و در آخرین رتبه جدول رده‌بندی اولین تیم سقوط کننده به دسته اول نبودیم.

وی با بیان اینکه شرایط تیم فوتسال هیأت فوتبال قم از نظر مالی هرگز خوب نیست، تصریح کرد: تیم ما فقط برای اینکه با جریمه کمیته انضباطی و سقوط به دو دسته پائین‌تر محکوم نشود، در لیگ برتر به کار خود ادامه داد و الا چیزی برای دفاع کردن نداریم و تیم هیأت قم به لیگ دسته اول سقوط کرده است.

سرمربی تیم فوتسال هیأت فوتبال قم اضافه کرد: ما هفته‌های زیادی است که مانند یک تیم حرفه‌ای لیگ برتری تمرین نمی‌کنیم، تیم چیزی ندارد که هزینه سالن، تدارکات و تامین امکانات بدهد، فقط پیش از هر مسابقه یک جلسه تمرین داریم و بعد وارد زمین مسابقه می‌شویم.

وی راجع به باخت این هفته تیمش به لبنیات ارژن فارس که منجر به ثبت بیست و یکمین شکست این فصل در کارنامه تیم فوتسال هیأت فوتبال قم شد، تصریح کرد: ما با هفت بازیکن به شیراز رفته بودیم و حتی می‌توانستیم بازنده نباشیم، منتها در گل کردن موقعیت‌ها همانند همیشه دقت نداشتیم.

غیاثی تصریح کرد: در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روز چهارشنبه این هفته میزبان تیم فوتسال مقاومت البرز هستیم، البته نمی‌دانم البرزی‌ها برای انجام این بازی به قم می‌آیند یا نه؟ چون آنها در لیگ برتر ماندگار شده‌اند و ما به لیگ دسته اول سقوط کرده‌ایم و این بازی برای هر دو تیم کاملا جنبه تشریفاتی دارد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.