کد خبر : 109753
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 دی 1396 - 12:27
-

غیاثی:باید با سه امتیاز از میدان خارج شویم تا به رده پنجم لیگ برویم

غیاثی:باید با سه امتیاز از میدان خارج شویم تا به رده پنجم لیگ برویم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدوحید غیاثی اظهار کرد: ما در هفته پایانی بازی‌های نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور میزبان تیم شهرداری ساوه هستیم و تمام توان خود را در این دیدار خانگی برای کسب پیروزی و رسیدن به سه امتیاز به کار خواهیم گرفت. وی با بیان اینکه تیمش در این بازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدوحید غیاثی اظهار کرد: ما در هفته پایانی بازی‌های نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور میزبان تیم شهرداری ساوه هستیم و تمام توان خود را در این دیدار خانگی برای کسب پیروزی و رسیدن به سه امتیاز به کار خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه تیمش در این بازی محروم یا مصدوم ندارد و تمام نفرات در اختیار کادر فنی هستند، اضافه کرد: بازی سختی داریم ولی به دلیل اینکه در حضور تماشاگران قمی بازی می‌کنیم و از حمایت آنها برخوردار هستیم باید با سه امتیاز از میدان خارج شویم تا به رده پنجم لیگ برویم.

سرمربی تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم با اشاره وضعیت جدول رده‌بندی تا قبل از هفته پایانی لیگ برتر فوتسال، افزود: هم اکنون تیم ما با کسب ۳۷ امتیاز در مکان ششم لیگ برتر ایستاده و با کسب پیروزی مقابل تیم شهرداری ساوه ۴۰ امتیازی می‌شود اما برای رسیدن به رتبه پنجم جدول باید منتظر توقف فرش‌آراء مشهد در میهمانی تیم تاسیسات دریایی تهران نایب‌قهرمان این فصل لیگ نیز باشیم.

وی در ادامه به پیروزی تیمش در هفته بیست و پنجم و آخرین بازی خارج از خانه مقابل آذرخش بندرعباس اشاره و بیان کرد: ما در این بازی شایسته برد بودیم چون بهتر از حریف بازی کردیم و قدر موقعیت‌های گلزنی را هم به خوبی دانستیم، خوشبختانه با این برد روحیه خوبی داریم.

گفتنی است تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در آخرین هفته رقابت‌های نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ روز چهارشنبه بیستم دی‌ماه در حضور تماشاگران قمی علاقمند به فوتسال در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان این شهر میزبان تیم شهرداری ساوه تیم ۲۸ امتیازی رده دهم جدول لیگ برتر خواهد بود و بدین ترتیب به نخستین فصل حضور خود در لیگ برتر پایان می‌دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.