کد خبر : 109851
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 دی 1396 - 11:56
-

خبیری:با برد در بازی و کسب رتبه پنجم از هواداران قدردانی می‌کنیم

خبیری:با برد در بازی و کسب رتبه پنجم از هواداران قدردانی می‌کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، محسن خبیری اظهار کرد: به هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر رسیدیم و با تیمی بازی داریم که قهرمانی ایران و آسیا را در کارنامه دارد و در جام باشگاه‌های جهان حضور داشته است، حضور وحید شمسایی به در کنار این تیم امتیاز ویژه‌ای برای تیم تاسیسات به حساب

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، محسن خبیری اظهار کرد: به هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر رسیدیم و با تیمی بازی داریم که قهرمانی ایران و آسیا را در کارنامه دارد و در جام باشگاه‌های جهان حضور داشته است، حضور وحید شمسایی به در کنار این تیم امتیاز ویژه‌ای برای تیم تاسیسات به حساب می‌آید همچنین این تیم بازیکنان خوبی در اختیار دارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه ما هم در این چند هفته شرایط خوبی داشتیم و اگر در چند مسابقه نتیجه را از دست نمی‌دادیم به مراتب شرایط بهتری داشتیم، نوساناتی داشتیم که ما را اذیت کرد البته در چند بازی هم تیم کاملمان را در اختیار نداشتیم.

وی تصریح کرد: بابت چند نتیجه دور از انتظار از هواداران عذرخواهی می‌کنم و سعی به جبران مافات داشتیم که تا حدود زیادی به این امر دست پیدا کردیم.

سرمربی فرش‌آرا متذکر شد: برای بازی مصدوم نداریم و فقط قدرت بهادری محروم است.

خبیری افزود: قرارداد من با باشگاه فرش آرا به پایان می‌رسد و تمام تمرکز ما معطوف به دیدار فردا است تا بتوانیم با پیروزی قدردان حمایت هواداران و مجموعه باشگاه فرش‌آرا باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به قدرت بهادری برای دعوت به تیم ملی تبریک می‌گویم، بهادری در طول فصل بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت کمک زیادی به ما کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.