کد خبر : 109831
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 دی 1396 - 10:45
-

وزیر ورزش جام قهرمانی مس را اهدا می‌کند

وزیر ورزش جام قهرمانی مس را اهدا می‌کند

ه گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، در حالی امروز هفته بیست و ششم و پایانی لیگ برتر فوتسال برگزار می شود که مس سونگون هفته گذشته توانست با برتری مقابل گیتی پسند قهرمانی خودش را قطعی کند. امروز این تیم در یک بازی خانگی به مصاف شهروند ساری می رود و در پایان مسابقه

ه گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، در حالی امروز هفته بیست و ششم و پایانی لیگ برتر فوتسال برگزار می شود که مس سونگون هفته گذشته توانست با برتری مقابل گیتی پسند قهرمانی خودش را قطعی کند. امروز این تیم در یک بازی خانگی به مصاف شهروند ساری می رود و در پایان مسابقه مراسم اهدای جام قهرمانی برگزار خواهد شد.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش با اعلام خبر حضور وزیر ورزش در تبریز، اظهار کرد: دکتر مسعود سلطانی فر برای اهدای جام قهرمانی فوتسال باشگاه های کشور به تبریز سفر می کند.

وی ادامه داد: این جام به تیم فوتسال مس سونگون اهدا می شود که در رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با کسب ۶۲ امتیاز، قهرمان شد.

ناظمی با اشاره به دیگر برنامه های دکتر سلطانی فر در تبریز گفت: وزیر ورزش و جوانان بعد از این مراسم از چند پروژه عمرانی نیز بازدید خواهند داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.