کد خبر : 110023
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 دی 1396 - 23:21
-

غیاثی: از کسانی که از باخت ما خوشحال شدند تشکر می کنم/ فصل پرچالشی داشتیم

غیاثی: از کسانی که از باخت ما خوشحال شدند تشکر می کنم/ فصل پرچالشی داشتیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید غیاثی سرمربی تیم فوتسال آتلیه طهران قم پس از پایان لیگ برتر فوتسال در مورد فصلی که گذشت، گفت: از تمام بازیکنان و مدیریت و همکاران کاربلدم بی نهایت سپاسگزارم و از تمام هواداران و مسئولین که دلسوزانه به هر نحوی به این تیم مظلوم کمک کردند ممنونم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید غیاثی سرمربی تیم فوتسال آتلیه طهران قم پس از پایان لیگ برتر فوتسال در مورد فصلی که گذشت، گفت: از تمام بازیکنان و مدیریت و همکاران کاربلدم بی نهایت سپاسگزارم و از تمام هواداران و مسئولین که دلسوزانه به هر نحوی به این تیم مظلوم کمک کردند ممنونم. ما فصل پرچالش اما خوبی را سپری کردیم.
او افزود: مایلم حتی از کسانی که از شکست ما خرسند شدند نیز قدردانی کنم زیرا آنها باعث شدند تا ما بیشتر تلاش کنیم و برای مقابله با مشکلات بجنگیم و به موفقیت برسیم. کسب رتبه پنجم برای تیمی که سال اول حضور در لیگ برتر را پشت سر گذاشته رضایت بخش است.
غیاثی عنوان کرد: امیدوارم فصل آینده لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتسال کشور برای فوتسال قم، سالی پر از خیر باشد و از همین امروز باید به فکر بود زیرا فردا دیر است. نباید اجازه دهیم کارها مثل هر سال به آخرین هفته ها و روزها کشیده شود. اتفاقی که هر سال تکرار شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.