کد خبر : 110058
تاریخ انتشار : جمعه 22 دی 1396 - 13:41
-

اسماعیل پور: امیدوارم لیگ سال آینده مثل امسال پرفشار نباشد

اسماعیل پور: امیدوارم لیگ سال آینده مثل امسال پرفشار نباشد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد اسماعیل‌پور در گفت‌وگویی بعد از بازی تیم فوتسال شهروند ساری مقابل مس سونگون گفت: بازی خیلی خوبی بود به این لحاظ که ما توانستیم در این بازی جوان‌های خودمان را محک بزنیم چرا که اکثر بازیکنان ما جوان بودند. وی در ادامه گفت: تیم مس شایستگی قهرمانی لیگ برتر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد اسماعیل‌پور در گفت‌وگویی بعد از بازی تیم فوتسال شهروند ساری مقابل مس سونگون گفت: بازی خیلی خوبی بود به این لحاظ که ما توانستیم در این بازی جوان‌های خودمان را محک بزنیم چرا که اکثر بازیکنان ما جوان بودند.

وی در ادامه گفت: تیم مس شایستگی قهرمانی لیگ برتر را داشته و از ابتدای فصل این تیم در صدر جدول قرار داشته است، البته در این بازی فشار تماشاگران و جو بازی به صورتی بود که بازیکنان جوان ما تمرکز خود را از دست داده بودند به این دلیل که آنها اولین بار بود که در لیگ برتر بازی می‌کردند.

سرمربی شهروند ساری گفت: در نیمه دوم ما توانستیم آنالیز خوبی را از تیم مس داشته باشیم و نقاط ضعف و قوت این تیم را به بازیکنانمان گوشزد کردیم اما اختلاف گل در نیمه اول باعث شد که ما نتوانستیم در نیمه دوم خود را جمع کنیم اما در کل من خوشحال هستم که به جوانان تیمم میدان دادم و آنها را در یک بازی رسمی محک زدم.

وی در پایان گفت: لیگ برتر با هزاران فراز و نشیب به پایان رسید امیدوارم مسئولین کمیته فوتسال و فدراسیون فوتبال برنامه‌ریزی بهتری در این زمینه داشته باشند تا لیگ سال آینده ما همانند لیگ امسال پرفشار نباشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.