کد خبر : 110062
تاریخ انتشار : جمعه 22 دی 1396 - 13:45
-

حفاری را تا این حد ضعیف‌ ندیده بودم/مدیریت سابق باشگاه ضربه بزرگی به تیم زد

حفاری را تا این حد ضعیف‌ ندیده بودم/مدیریت سابق باشگاه ضربه بزرگی به تیم زد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرهاد توکلی درباره پایان کار حفاری در لیگ برتر فوتسال با کسب رتبه چهارم اظهار داشت: فکر می‌کنم باشگاه حفاری با بازیکنانی که جذب کرد و تیمی که بست، به دنبال همین نتیجه بود. انتظار از تیم ما بیش از این بود اما اگر نسبت به ابزار تیم حفاری منطقی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرهاد توکلی درباره پایان کار حفاری در لیگ برتر فوتسال با کسب رتبه چهارم اظهار داشت: فکر می‌کنم باشگاه حفاری با بازیکنانی که جذب کرد و تیمی که بست، به دنبال همین نتیجه بود. انتظار از تیم ما بیش از این بود اما اگر نسبت به ابزار تیم حفاری منطقی ببینیم، تکرار رتبه چهارم جدول نتیجه خوبی بود.

وی با بیان اینکه نسبت به مدیران پیشین باشگاه حفاری انتقاداتی داشت، گفت: آن زمان، نجفی مدیریت باشگاه را بر عهده داشت و فکر می‌کنم ضربه بزرگی به این تیم زد. از لحاظ فنی، امسال یکی از ضعیف‌ترین سال‌های حفاری بود و تاکنون این تیم را اینقدر ضعیف ندیده بودم. پس از رفتن نجفی، کریمی که خودش در خانواده فوتسال حضور داشت، مدیریت باشگاه حفاری را بر عهده گرفت شرایط باشگاه بهتر شد و امیدوارم شرایط باشگاه بهتر از این شود.

ملی‌پوش تیم حفاری اهواز با اشاره به مشکلات فراوان این تیم در فصلی که گذشت، تصریح کرد: هر سال در سفرهای خود مشکلی نداشتیم، اما این فصل تاکنون در این مورد با مشکلاتی مواجه بودیم و هنوز پولی دریافت نکرده‌ایم. حتی در سالن تمرین و مسابقه هم مشکل داشتیم. باشگاه حفاری همیشه جزو بالانشینان جدول و رقیب سرسختی برای سایر مدعیان بوده، اما سال سختی را پشت سر گذاشتیم.

توکلی در مورد آینده خود و اینکه آیا قصد پیوستن دوباره به تیم نفت عراق را دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: شرایط مالی باشگاه نفت نجف عراق بسیار خوب است و مدیران این باشگاه پیش از عقد قرارداد، نیمی از مبلغ قرارداد را پرداخت می‌کنند. فصل بعد اولویت من حضور در حفاری است، اما اگر این تیم فصل آینده به همین شکل بسته شود، نمی‌توانم در حفاری بمانم.

وی درباره مدت زمان حضورش در عراق گفت: اگر به این باشگاه بروم، ۲۰ روز برای بازی‌های نهایی لیگ و ۲۰ روز برای جام باشگاه‌های آسیا به این تیم می‌پیوندم. اگر اغراق نکنم، پول دو ماه حضور در این کشور، دو برابر حضور در لیگ ایران است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هواداررر جمعه , ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸

اقای توکلیی شما ک بهترین دورانت رو توی دوره ی مدیریت نجفی بود.
شما خودت از منتقدین مدیریت جدید بودی?حرف پول ک میشود عقب نکش

نام ... جمعه , ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱

خودت رو ارزون نفروش آقای توکلی !!!!!!!!

نام ... شنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶

آقای قائدی دست بردار از این کارهات
همه فهمیدن چه پولهایی در این چند سال و چطور به جیب زدی
الان که دستت کوتاه شده میخواهی حاشیه سازی کنی؟

نام ... یکشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵

اون کسیکه ظربه بزرگی ب این تیم زده شمایی ن مدیران مدیران ک نقشی نداره توتیم اون کسیکه نقشی داره شمایی ک دوس داری خودتوبزرگ جلوه بدی کارخوبه خدادرست کنه تو……..اگه امثال شماسرت ب کارخودت میبومدوتومسائلی ک مربوط ب شما نبودتواینفصل دخالت نمیکردی وزیرآب امثال بازیکنایه جون و….روباحرفات نمیزدی جایگاه تیم بهترازاینامیشدمتاسفانه شمافکرمیکنی خیلی کارت درسته ویادت رفته ک ازهمین حفاری ب سروسامون رسیدی اسمی براخودت دست وپاکردی اگه کسی پیدامیشدک همون اول شاختومیشکس الان ب خودت اجازه ای نمیدادی ک درباره تیم ومدیران تیم حرف….بزنی…حیف اون تیمی ک براتوهزینه میکنه