کد خبر : 110046
تاریخ انتشار : جمعه 22 دی 1396 - 13:14
-

صمیمی: از روز اول هدف‌مان قهرمانی در لیگ برتر بود و با اقتدار به آن رسیدیم

صمیمی: از روز اول هدف‌مان قهرمانی در لیگ برتر بود و با اقتدار به آن رسیدیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا صمیمی درباره قهرمانی مقتدرانه تیم مس سونگون در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: ما از روز اول هدف‌مان قهرمانی در لیگ برتر بود و به چیزی جز این فکر نمی‌کردیم. خدا را شکر در ابتدای فصل بازیکنان خوبی جذب کردیم و با کادرفنی خوبی که داشتیم توانستیم قهرمانی را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا صمیمی درباره قهرمانی مقتدرانه تیم مس سونگون در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: ما از روز اول هدف‌مان قهرمانی در لیگ برتر بود و به چیزی جز این فکر نمی‌کردیم. خدا را شکر در ابتدای فصل بازیکنان خوبی جذب کردیم و با کادرفنی خوبی که داشتیم توانستیم قهرمانی را کسب کنیم.

وی ادامه داد: تیم ما به جز یک هفته، در سایر هفته‌ها صدرنشین جدول بود و با اقتدار قهرمان لیگ شدیم. به نظرم این فصل یکی از نادرترین فصل‌های فوتسال بود، چون ما سه هفته متوالی جشن قهرمانی گرفتیم. در هر صورت ما اکنون ۵۰ درصد راه را رفته‌ایم و ۵۰ درصد دیگر را با قهرمانی در آسیا خواهیم رفت. امیدوارم هر چه سریع‌تر باشگاه اهداف خود را مشخص کند و به امید خدا بتوانیم قهرمانی آسیا را از باشگاه تایلندی پس بگیریم.

دروازه‌بان تیم فوتسال مس سونگون در پاسخ به این پرسش که «آیا فصل آینده در این تیم خواهد ماند یا خیر؟»، تصریح کرد: من افتخار می‌کنم در باشگاه مس سونگون بازی می‌کنم و دوست دارم در این تیم باقی بمانم و کار ناتمامم را با قهرمانی در آسیا تمام کنم. مس باشگاه بسیار حرفه‌ای است و حتی از الآن برنامه این تیم برای فصل آینده نیز شخص شده است.

صمیمی درباره انتخابش به عنوان هفتمین دروازه‌بان برتر جهان در سال ۲۰۱۷ نیز یادآور شد: ما به دلیل اینکه در آسیا بازی می‌کنیم فقط در مسابقات جام ملت‌ها و جام باشگاه‌های آسیا فرصت دیده شدند را داریم. این در حالی است که سه دروازه‌بان اول این نظرسنجی،‌ همه در اروپا و در تیم‌های مطرحی چون بارسلونا و اینترمویستار اسپانیا بازی می‌کنند. شما نگاه کنید در نظرسنجی برنامه ۹۰ هم همیشه بازیکنان استقلال و پرسپولیس اول می‌شوند،‌ چون بیشتر در دید هستند. من امسال ۲۱۲ امتیاز گرفتم و نسبت به سال گذشته ۵۰ امتیاز بیشتر به دست آوردم. این برای من راضی‌کننده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.